Ach, ik probeer het gewoon: anders; jammer!
Paar dagen niet op forum i.v.m. spontaan alle berichten terechtkomen in mijn SPAM-box van de mailbox. Vond het al vreemd: geen enkel berichtje meer. Nu weer wel. Dus. Me happy!
Moderator: moderatorteam
Van de running egg had ik de grootste maat gekocht, sem weet hem goed tussen zijn poten te houden en ging eraan zitten knagen. Maar ook als hij erachter na rende zat hij erin te happen en kwamen daardoor de gaten erin. Aan de bovenkant zegmaar daar is het helemaal kapot en open, het werd scherp en niet veilig meer, dus ik had hem maar weg gegooid.vania schreef:is dat geen Jolly Bal ipv een egg of een boomer ball?malinois schreef:Had je dan een te kleine maat?semmyboy schreef:Ik had er 1 gekocht, met het idee dat hij er lekker lang mee kon spelen. Omdat ze niet stuk zouden gaan. Nouja.. Binnen een week was hij naar de filestijnen, en zaten er gaten in. Plastic was stuk, en brokkelde eraf waardoor het ook in sem zijn mond kwam en hij het gewoon doorslikte. Lijkt mij niet echt gezond. Hij beet erin, en dit lijkt mij ook niet goed voor zijj gebit. Al met al vind ik het een gevaarlijk speeltje.
Ik heb voor sem een nieuwe bal gekocht via zooplus, een blauwe schuimrubberachtige bal, wat tevens zou dienen om zijn tanden te poetsen. Tanden poetsen daar deed ik het niet voor. Maar deze joly ball is wel sterk. Sem is een sloperd! En die maakt echt alles stuk van zijn speeltjes, maar deze bal doe ik al een jaar mee.
Ben daar wel heel tevreden over! Een running egg komt hier niet meer in huis.
Dit is tevens zijn bal! :
Hier krijgen ze met de beste wil van de wereld hun bek niet omheen én dicht. (Zie foto)
Daarnaast alleen als ik erbij ben dus niet alleen. Alleen krijgen ze geen enkel speeltje
ik heb die ballen ook eens zien liggen en die bijten ze hier ook zo stuk, maar die boomer bal (zoals die van mascha) en dat ei echt niet, oke ze schrapen er op maar meer niet
zo eentje ongeveer?