Maar de eigenaars moeten zelf de operatie regelen...maart schreef:pups leven nog en mogen gratis vertrekken.

Moderator: moderatorteam
Maar de eigenaars moeten zelf de operatie regelen...maart schreef:pups leven nog en mogen gratis vertrekken.
Via sonde, gaat rechtstreeks de maag in.Roxywoezel schreef:Hoe eten die pups dan???? Gaat toch via de neus er weer uit toch?
Die heeft de bui al zien hangen... er is van te voren al best veel kritiek geweest op haar keuze om überhaupt te gaan fokken. Daar viel nog over te discussiëren of de keuze wel of niet goed was. Over deze situatie is geen discussie mogelijk. Wat ze nu doet, grenst voor mij aan dierenmishandeling en vind ik persoonlijk geen haar beter dan broodfok. Echt, niet te geloven.twinkeltje schreef:Toch denk ik als ze het hier had willen delen ze het gedaan had
Wilde ik net typen. Nog wel sondevoeding maar ze groeien en ontwikkelenDipsy20 schreef:Ik las net op fb dat het redelijk met ze gaat
Zijn er al potentiële baasjes in beeld? Of is het plan gewijzigd dat de pups gratis weg mogen en de kosten voor de operatie voor de toekomstige eigenaars zijn?crutz schreef:Wilde ik net typen. Nog wel sondevoeding maar ze groeien en ontwikkelenDipsy20 schreef:Ik las net op fb dat het redelijk met ze gaat
1 baasje voor t reutje. DAsen zijn schijnbaar verdeeld over op 4 of 9 weken opereren.Eilfy schreef:Zijn er al potentiële baasjes in beeld? Of is het plan gewijzigd dat de pups gratis weg mogen en de kosten voor de operatie voor de toekomstige eigenaars zijn?crutz schreef:Wilde ik net typen. Nog wel sondevoeding maar ze groeien en ontwikkelenDipsy20 schreef:Ik las net op fb dat het redelijk met ze gaat
Seriously?Sassy schreef:Tja, en nu wordt er op FB gevraagd voor geld, omdat de operatie zo duur is.
Over zoiets maak ik geen grapjes héTamara/Bayko schreef:Seriously?Sassy schreef:Tja, en nu wordt er op FB gevraagd voor geld, omdat de operatie zo duur is.
ik denk hetzelfde, maar ik kan er dan ook weer niet aan uit dat er toch nog redelijk wat mensen zijn, die gewoon een bijdrage leveren????Tamara/Bayko schreef:Open gehemelten, knikstaart en hartruis. Echt een geweldig idee om deze combi te willen herhalen. Het ras heeft er weer een topfokker bij, hoor![]()
Arme puppies. Ik hoop dat hier snel een einde aan komt. Tegen de natuur in die kleintjes in leven willen houden en dan ook nog het gore lef hebben daarvoor anderen om geld te gaan vragen. Sommige mensen...
Tamara/Bayko schreef:Open gehemelten, knikstaart en hartruis. Echt een geweldig idee om deze combi te willen herhalen. Het ras heeft er weer een topfokker bij, hoor![]()
Arme puppies. Ik hoop dat hier snel een einde aan komt. Tegen de natuur in die kleintjes in leven willen houden en dan ook nog het gore lef hebben daarvoor anderen om geld te gaan vragen. Sommige mensen...
Tamara/Bayko schreef:Laat ik nou heel toevallig wel de tekst op Facebook helemaal gelezen hebben, Smoek. Ken je de betekenis van het Latijnse woord donare, waar donatie van is afgeleid? Ze vraagt wel degelijk om geld, en helaas zijn er ook nog mensen die erin trappen. Dat ze daarnaast ook nog fotoshoots wil doen tegen betaling, doet daar verder weinig aan af. Sowieso vind ik het nogal stupide om kennelijk zonder fatsoenlijke financiele buffer een nest te fokken.
Facebookpagina is zojuist trouwens verwijderd. Typisch weer...
Zo is het naar mijn idee/gevoel ooksmoekie schreef:Tamara/Bayko schreef:Laat ik nou heel toevallig wel de tekst op Facebook helemaal gelezen hebben, Smoek. Ken je de betekenis van het Latijnse woord donare, waar donatie van is afgeleid? Ze vraagt wel degelijk om geld, en helaas zijn er ook nog mensen die erin trappen. Dat ze daarnaast ook nog fotoshoots wil doen tegen betaling, doet daar verder weinig aan af. Sowieso vind ik het nogal stupide om kennelijk zonder fatsoenlijke financiele buffer een nest te fokken.
ja ik ook. Ik ook. Vandaar dat ik jouw reactie ook een beetje misselijk vind. En nog misselijker vind ik dit hele gedoe hier.
Maar zoals gezegd. Fijn te weten dat er dus hier onderwerpen besproken mogen worden, linken mogen worden gedeeld van hetgeen "leden" élders op het www vertellen. Weten we dat ook weer
Tara schreef:Wat gek ja, dat iemand een facebookpagina verwijdert als mensen wat ze daar lezen gaan kopiëren naar andere media, om het daar eens fijn met zijn allen te gaan becommentariëren.Tamara/Bayko schreef:
bandolero schreef:Pagina is er nog hoor:
https://www.facebook.com/pages/Wie-geef ... 62?fref=ts