Weet iemand wat dit kan zijn? Ik dacht zelf een een lelijke tekenbeet, aangezien ze veel in het bos en lange gras komt.
Morgen moet ik voor 2 cavia's toch naar de dierenarts dus dan neem ik haar denk ik maar even mee, ben benieuwd.

Moderator: moderatorteam

nee ik heb geen teek gevonden, en fijn om te horen dat het normaal is bedankt!Marion. schreef:Heb je er trouwens een teek vanaf gehaald, of een volgezogen in je huis gevonden?

Fijn.AnneBP schreef:Oh voor die ab kuur hoef je niet bang te zijn, mijn dierenarts is echt heel nuchter met dat soort dingen die heeft me nog nooit iets onnodigs aangesmeerd en kom daar al zolang ik huisdieren heb. Ze bestaan nog wel hoor
Wist je dat veel mensen zelf vrij dwingend zijn in het vragen van een kuur aan de dierenarts? Ik denk dat de jongere generatie behoorlijk opgeleid is/wordt om hier terughoudend in te zijn. En natuurlijk ook de oudere generatie die met zijn tijd meegaatEn er al zeker niet preventief een AB-kuur in laten proppen (wat je da waarschijnlijk wel zal voorstellen).