Volgens mij hangt het wel erg in de lucht al dat overgeven.
Gisteravond was de Saarloos van m'n vriendin de klos.Ze is hier al sinds woensdag, en gistermiddag ,niet willen eten,en alles van 's ochtends eruit.
Toen begon ze water te spugen,waar ze het vandaan haalde allemaal weet ik niet,want we hebben haar meteen van de drinkbak weggehouden.Ze is al bijna 11 en al een beetje kwakkelaar,nml. last van schildklier en astmatische bronchitus,dus ze werd heel zielig.
Toen bedacht ik ineens dat Johannesolie wel eens zou kunnen helpen,wat ik natuurlijk weer niet in huis had,gelukkig heeft de buurvrouw een grote apotheek ,dus die had het wel.Na 1 theelepel,ging ze heerlijk liggen slapen en ze heeft niks meer gespuugd,wel 's nachts nog paar lepeltjes van dat spul gehad.
Vanochtend weer lekker gegeten en gedronken en niks meer aan de hand.
Denk toch dat het iets is geweest wat hier nog in huis hing,want Xandra heeft dit maand geleden precies hetzelfde gehad.
Gr. Christa
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Overgeven
Moderator: moderatorteam
- Xhrista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
- Aantal honden: 3
- Contacteer: