Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wij hebben een nieuw huis..

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

sjm
Zeer actief

Wij hebben een nieuw huis..

Ongelezen bericht door sjm »

Want onze baasjes zijn 2 weken geleden getrouwd en in hun eigen stekje gegaan, samen met ons (Isa, Lenthe en Iepie)!

Eerst moesten we wel even wennen, het was best spannend.

Lenthe had al gauw haar plekje gevonden en is dolgelukkig dat ze nu gewoon de achterdeur uit kan stappen en even buiten mag zijn. We hebben een noodafzetting in de tuin zodat ze niet kan ontsnappen, van 't zomer wordt de hele tuin afgezet voor de katjes.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iepie vond het allemaal wat spannender, maar ook zij durfde haar stapjes buiten te zetten.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iepies troon
Afbeelding

En de grootste (kleinste) terrorist hier in huis. Isa past zich zo goed aan. Ze doet het perfect. Ze loopt keurig aan de lijn, negeert alle honden die we tegen komen (dat was vroeger wel anders.. heb het er gelukkig uitgekregen, eigenwijs krengetje :D ). Het is echt een voorbeeld hondje. De hele buurt raakt overtuigd van het feit dat een chihuahua écht wel heel erg leuk kan zijn! :I:
Afbeelding

Lenthe is als herboren. Ze was altijd heel zakelijk, nu is ze een enorme knuffelkont. Iep knuffelt je ook helemaal dood.
Sally mist mij wel héél erg :(: :(: :(: Dat is wel hartverscheurend. Ze zit steeds trillend voor mijn voormalig slaapkamerdeur in mijn ouderlijk huis. Als de deur open gedaan wordt rent ze erin, stopt ze, ziet ze dat ik er niet ben en rent ze keihard weer weg. Ze eet gelukkig wel weer. Dit weekend komt ze logeren! :cheer:
deugenietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer

Re: Wij hebben een nieuw huis..

Ongelezen bericht door deugenietje »

Gefeliciteerd

Ik mis iets.

Waarom blijft Sally daar?
Laura84
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hollandse Herder Langhaar
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Laura84 »

Van harte gefeliciteerd
Groetjes Laura, en de streepjes bende, Fix en Laicka
Afbeelding
Pino01
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Pino01 »

Gefeliciteerd
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

gefeliciteerd met jullie nieuwe huis,maar mag Sally niet mee verhuizen dan??
sjm
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjm »

Sally is officieel van mijn ouders. Isa is van mij. Sally blijft dus daar..
De 4 birmanen zijn officieel van mij, maar er was al meer dan een jaar ruzie in de groep. Lenthe en Tessa mogen elkaar niet en de hele rust in de groep was verstoord. Ze hadden er allemaal last van. Daarom wonen Valente en Tessa nog bij mijn ouders, die blijven daar lekker wonen en Iepie en Lenthe wonen bij ons. Alle katten zijn nu al! (na 2 weken) enorm veranderd en tot rust gekomen. Gelukkig zie ik ze nog heeeeel vaak :D

Edit: Sally is trouwens daar ook prima op d'r plekje hoor, beter zelfs. Hier zou ze veel uitgelaten worden waar ook andere honden lopen, dat zou niet goed gaan. Sally is nóg onzekerder geworden nadat ze aangevallen is en roept het nu echt over zich af. Alle honden reageren raar op haar.. Ze zal het wel uitstralen.. Sally is echt een mensen hondje, ze is súper gehecht aan mijn ouders en aan mij.
deugenietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer

Ongelezen bericht door deugenietje »

sjm schreef:Sally is officieel van mijn ouders. Isa is van mij. Sally blijft dus daar..
De 4 birmanen zijn officieel van mij, maar er was al meer dan een jaar ruzie in de groep. Lenthe en Tessa mogen elkaar niet en de hele rust in de groep was verstoord. Ze hadden er allemaal last van. Daarom wonen Valente en Tessa nog bij mijn ouders, die blijven daar lekker wonen en Iepie en Lenthe wonen bij ons. Alle katten zijn nu al! (na 2 weken) enorm veranderd en tot rust gekomen. Gelukkig zie ik ze nog heeeeel vaak :D

Edit: Sally is trouwens daar ook prima op d'r plekje hoor, beter zelfs. Hier zou ze veel uitgelaten worden waar ook andere honden lopen, dat zou niet goed gaan. Sally is nóg onzekerder geworden nadat ze aangevallen is en roept het nu echt over zich af. Alle honden reageren raar op haar.. Ze zal het wel uitstralen.. Sally is echt een mensen hondje, ze is súper gehecht aan mijn ouders en aan mij.

Ik wist niet dat je nog thuis woonde. Maar wat een heerlijk gevoel zal het bij jouw geven dat je dieren het nu beter doen.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

:wink: Dat hoor je niet veel, pas uit huis na het trouwen. Gefeliciteerd :balon:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”