Bij Limp Bizkit. Die moest en zou vriend zien, maar wij waren wat te laat. We waren gestrand in Duitsland. Ik zat te appen met Moosje en zag ineens een bord 'Wilkommen'.
Eh..ja afslag gemist
Chef'special gemist, Limp Bizkit speelde al toen wij nog onderweg waren. Maar met heel hard lopen ( in die hitte ) op onbekend terrein, toch nog een stuk meegekregen

Aan de zijkant van het grote podium:

Hier speelde Ed Sheeran, die het geweldig deed in z'n eentje met z'n gitaar, maar wij hadden honger.

Ik ben geweldig verbrand, vriend z'n hoogtepunt was Limp Bizkit. Ik vond de Editors geweldig goed.
Arctic monkeys waren de afsluiters voor onze dag, ook die waren goed. Beetje veel inkaknummers, maar ook die klonken wel goed. Ben meer van hun oudere nummers, maar ze sloten gelukkig wel knallend af.
Moesten na die dag een kilometer of vier naar de auto lopen, wat best moeite kostte. Naar hotel in Maastricht gereden.
Ohh dat bed lag heerlijk. Over smaak valt te twisten
S'ochtends bleek dat bed echt bagger te liggen. De avond ervoor, ik citeer vriend ''zou zelfs een parketvloer lekker hebben gelegen'.
Maar goed. Lekker ontbeten op de Vrijthof in Maastricht, een Lushwinkel gevonden ( en niks voor mezelf gekocht
En we waren er wel klaar mee. Brak en wouden de honden ophalen en naar huis.
Heerlijk dat we er even uit konden, maar ook heerlijk om je hondjes weer op te halen en gewoon weer lekker naar huis te gaan.
Hondjes zijn nog brakker dan ons.