Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat vrolijkere foto's van Pinkpop

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Aantal honden: 2

Wat vrolijkere foto's van Pinkpop

Ongelezen bericht door Dee »

Niet veel gemaakt, maar paar om een indruk te geven hoe druk het was en wat een geweldig weer ( gister althans ) n dat is op de foto niet eens vast te leggen. Op deze foto's is maar de helft te zien van de massa.

Bij Limp Bizkit. Die moest en zou vriend zien, maar wij waren wat te laat. We waren gestrand in Duitsland. Ik zat te appen met Moosje en zag ineens een bord 'Wilkommen'.
:scratch: Schat?
Eh..ja afslag gemist :mrgreen:

Chef'special gemist, Limp Bizkit speelde al toen wij nog onderweg waren. Maar met heel hard lopen ( in die hitte ) op onbekend terrein, toch nog een stuk meegekregen
Afbeelding

Aan de zijkant van het grote podium:
Afbeelding

Afbeelding

Hier speelde Ed Sheeran, die het geweldig deed in z'n eentje met z'n gitaar, maar wij hadden honger.
Afbeelding

Ik ben geweldig verbrand, vriend z'n hoogtepunt was Limp Bizkit. Ik vond de Editors geweldig goed.
Arctic monkeys waren de afsluiters voor onze dag, ook die waren goed. Beetje veel inkaknummers, maar ook die klonken wel goed. Ben meer van hun oudere nummers, maar ze sloten gelukkig wel knallend af. :E:
Moesten na die dag een kilometer of vier naar de auto lopen, wat best moeite kostte. Naar hotel in Maastricht gereden.
Ohh dat bed lag heerlijk. Over smaak valt te twisten :LOL: :

Afbeelding

S'ochtends bleek dat bed echt bagger te liggen. De avond ervoor, ik citeer vriend ''zou zelfs een parketvloer lekker hebben gelegen'.
Maar goed. Lekker ontbeten op de Vrijthof in Maastricht, een Lushwinkel gevonden ( en niks voor mezelf gekocht :pffff: )
En we waren er wel klaar mee. Brak en wouden de honden ophalen en naar huis.
Heerlijk dat we er even uit konden, maar ook heerlijk om je hondjes weer op te halen en gewoon weer lekker naar huis te gaan.
Hondjes zijn nog brakker dan ons.
Safari

Re: Wat vrolijkere foto's van Pinkpop

Ongelezen bericht door Safari »

Het ziet eruit alsof jullie je prima vermaakt hebben. Verder praat je, voor mij, wartaal :hmmm: met al die artiesten waar ik nog nooit van gehoord heb. :wink:

:schrik: Dat paarse sprei :LOL: vast heel trendy ofzo.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Mooie strakblauwe lucht :mrgreen:
Arctic Monkeys hadden een slechte recensie, en ik zie dat jij ook schrijft over Inkaknummers :ugh:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Dee
Zeer actief

tekkel schreef:Mooie strakblauwe lucht :mrgreen:
Arctic Monkeys hadden een slechte recensie, en ik zie dat jij ook schrijft over Inkaknummers :ugh:
Ik las het vandaag ja, eigenlijk precies wat ik vond. Maar ze waren wel goed hoor.
Maar ze deden iets teveel rustige nummers van het nieuwe album, die alleen de die hard fans kennen. Ik vind dat ook wel mooi, maar vind hun oudere nummers net wat meer hebben. Ze eindigden wel goed :ok:

Maar het leek zo gemakkelijk, laid back. Ik vond de Editors helemaal geweldig, die gaven zich helemaal. En dat voelde je ook.
Ik vind de Arctic Monkeys geweldig, geluid was goed, zijn stem was goed. Maar het was een beetje met een vinger in de neus ofzo.
Wel een geweldig mooie meneer.
Kat1
Zeer actief
Mijn ras(sen): American Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kat1 »

Knap dat je voor jezelf niets bij Lush hebt gekocht, zou mij niet gelukt zijn. :engel:
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Leuke foto's ,ik vond Limp bizkit ook leuk en wij zijn onder de Artic Monkey's naar onze b&b gegaan :lol1:
Wij zaten in De Pingelhoeve in Nuth een aanrader ,ook qua bedden :mrgreen: en hele leuke mensen.
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Tineke
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Tineke »

Wij hebben weinig tot geen foto's gemaakt maar deze heb ik wel.
Mick Jagger en Keith Richard

Afbeelding
Afbeelding
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.

https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

Dee schreef: Hier speelde Ed Sheeran, die het geweldig deed in z'n eentje met z'n gitaar, maar wij hadden honger..
zeker een patatje zo te zien :mrgreen: ( of wat was het daar in die hoek ? )

leuke rapportage :ok:

Paolo Nutini vonden wij die dag ook erg goed .
Afbeelding
Rataplan
Zeer actief
Mijn ras(sen): asielhonden!

Ongelezen bericht door Rataplan »

Die Lush winkel is mijn huisdealer :mrgreen: Geen koffie in de kerk? Dat is voor mij een van de mooiste plekjes van Maastricht :wink:
Zoon en man hadden wel willen gaan maar die kwamen er zo last minute achter dat Metallica zou komen :LOL:
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Dee
Zeer actief

Zoie schreef:
Dee schreef: Hier speelde Ed Sheeran, die het geweldig deed in z'n eentje met z'n gitaar, maar wij hadden honger..
zeker een patatje zo te zien :mrgreen: ( of wat was het daar in die hoek ? )

leuke rapportage :ok:

Paolo Nutini vonden wij die dag ook erg goed .
Was nog onderweg, even snel een kiekje.
Vietnamese loempia's en een kroket :mrgreen:
Paolo hebben we niet gezien.
Rataplan schreef:Die Lush winkel is mijn huisdealer :mrgreen: Geen koffie in de kerk? Dat is voor mij een van de mooiste plekjes van Maastricht :wink:
Zoon en man hadden wel willen gaan maar die kwamen er zo last minute achter dat Metallica zou komen :LOL:
Ik had koffie voor de kerk :D
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”