Het is een sociale hond, die het huis deelt met kinderen en een andere reu.
Hij is dol op een spelletje met de bal of frisbee en een zwempartijtje.
Hij is sociaal en gezond is enkel doodsbang voor onweer.

Moderator: moderatorteam
Uit Raalte,Overijssel.Hilly45 schreef:Ik heb even iemand gevraagd, die al een BC teefje heeft.
Waar moet de hond evt. vandaan komen?
Zeker ,hond zit nu ronduit slecht naar wat ik begreep dus dat zou heel fijn zijnHilly45 schreef:Vraag neergelegd bij de persoon, ze heeft geantwoord, dat het bij haar zoon w.s. een optie is en wil me op de hoogte houden. Ze schreef 'houdt het even aan'. ..........
W.s. weet ik vandaag meer, heb je daar wat aan?
Daar gaan we dan een passende oplossing voor zoeken ,daar komen we dan zeker wel uitHilly45 schreef:Hoe komt zo'n hond evt naar Groningen, moet dan een opvanggezin naar Raalte? Ik hoop dat hij in Groningen terecht kan, ze hebben ook zoveel ervaring met bc
Uit oogpunt van privacy bespreken we dat nooit in het openbaaraman.en.don schreef:wat is de reden dat de hond precies weg moet?
Ik hoop dat het verder gaat lukken. Ben heel benieuwd. Mocht de plaatsing doorgaan, zelfs als definitief plekje, dan komt Kane is een heerlijk 'bedje' en ga ik hem zelfs ook nog regelmatig zien, dat is wel leuk.Tineke schreef:Nou zoals het er naar uitziet is er een oplossing in zicht![]()
Bedankt Hilly want dat is aan jou te danken![]()
![]()
![]()
Cookie schreef:Kane is succesvol herplaatst
Jij zal hem binnenkort wel tegenkomen HillyHilly45 schreef:Wat gaaf, ik hoorde idd dat Kane in Groningen terecht is gekomen bij de bijzonder lieve mensen en denk, dat Kane 's nachts wel droomt van zijn heerlijke plekje.
Dat klopt.Tineke schreef:Jij zal hem binnenkort wel tegenkomen HillyHilly45 schreef:Wat gaaf, ik hoorde idd dat Kane in Groningen terecht is gekomen bij de bijzonder lieve mensen en denk, dat Kane 's nachts wel droomt van zijn heerlijke plekje.