je wil niet weten hoe smerig je uit de 17 km lange gotthard tunnel komt

Moderator: moderatorteam
dit verhaal wil ik wel eens uit de eerste hand horenElvira schreef:ik heb ook wel gehoord van mensen die even naar België gingen om te tanken en bier te halen en de hond in de auto hadden zitten. Ze werden aangehouden, geen rabiës enting bij je : hond in beslag genomen en mocht na het tonen van het entingsbewijs weer mee. Je moet maar een overijverige politie agent tegen komen.
Dat is overal bij de grens bij Zwitserlandblacky schreef:overigens werden wij 3 jaar geleden op de grens van Zwitserland en Italië wel gecontroleerd. Was tussen Lugano en Porletza. Wij hadden geen hondjes bij ons dus was het even in de auto kijken en door maar daar stond elke dag controle.
was een collega van een vriendin van me.Rosita Compagner schreef:dit verhaal wil ik wel eens uit de eerste hand horenElvira schreef:ik heb ook wel gehoord van mensen die even naar België gingen om te tanken en bier te halen en de hond in de auto hadden zitten. Ze werden aangehouden, geen rabiës enting bij je : hond in beslag genomen en mocht na het tonen van het entingsbewijs weer mee. Je moet maar een overijverige politie agent tegen komen.
ja, altijdElvira schreef:was een collega van een vriendin van me.Rosita Compagner schreef:dit verhaal wil ik wel eens uit de eerste hand horenElvira schreef:ik heb ook wel gehoord van mensen die even naar België gingen om te tanken en bier te halen en de hond in de auto hadden zitten. Ze werden aangehouden, geen rabiës enting bij je : hond in beslag genomen en mocht na het tonen van het entingsbewijs weer mee. Je moet maar een overijverige politie agent tegen komen.