Dat dus, al bleef ik ook over de laatste twijfelen en twijfelen, Bo zn ballen hebben de knoop bijna letterlijk doorgehakt. Ja zijn vacht is kut en ik weet ook hoe sommige over het scheren denken. Maar dat is dan maar zo.crutz schreef:Rosita Compagner schreef:Omdat het toch nog niet helemaal duidelijk is
Vachten die een structuur hebben als van een Golden Retriever, Berner Sennen en dergelijk, díe gaan dramatisch veranderen. Ruwharen, langharen en kortharen mag je van mij, vachttechnisch gezien, naar hartelust castreren. Over de gedragskant kunnen anderen weer uitgebreid hun plasje doen, ik blijf me hiervoor inspannen. Al was het maar om niet alsmaar met foto's als van Bo geconfronteerd te worden
Bo is op medische gronden (tumor) gecastreerd dus vind ik nu niet direct een juist voorbeeld van onnodig castreren. Ja z'n vacht is wel een voorbeeld van wat het met een hond doet.
De planning was ook om Bo intact te houden. Layla was al haast ingepland voor een castratie
Wat betreft ts, jammer, maar al het commentaar is natuurlijk mosterd na de maaltijd en ts moet het uiteindelijk natuurlijk gewoon helemaal zelf weten. Ik had het niet gedaan, maar het is niet mijn hond.
@ts ik zou het verder aankijken, maar wel goed in de gaten houden, ook dat hij niet te veel gaat likken etc, dan kan er ook een hotspot ontstaan. Bo heb ik helemaal in moeten pakken om te voorkomen dat hij ging likken.