Zo , daar ben ik ff tussen alle bezigheden in
Laat ik t maar zo zeggen ..... we gaan het nog heel erg druk krijgen de komende weken
Ziva is nogal van de verrassingen , en zo heeft ze er dit keer ook weer 1 grote verrassing van gemaakt
Het begon dinsdag al , toen ik voor het eerst ging tempen. Die was al iets laag
De dagen erop bleef hij schommelen tussen de 37.6 en 37.2
Ze was ook wat meer hijgerig , met vlagen onrustig enzo. En ze moest er al een paar dagen om de 2-3 uur uit
Gisteren de echte daling , meteen erop ontsluitingsweeen en toen heb ik vannacht half in de werpkist gelegen want ze had me echt nodig
Vanmorgen leek er nog niet veel aan de hand te zijn , want ja die weeen kunnen wel tot 36 uur aanhouden
Naief dat ik ben ging ik daar ook vanuit , want ja ze eet me echt de oren vh hoofd
Dus tegen de vriendin die kwam helpen gezegd dat mijn vriend haar rond 12 uur op zou komen halen , dan hadden we alle tijd
Yeah rigt
Om 10.00 moest ze er weer uit , ze gaat in de werpkist staan en ik zie vruchtwater lopen
Dus vriend meteen naar die vriendin gestuurd want dit ging niet lang meer duren
En dat klopte ook want nog geen kwartier later kreeg ze persweeen, oooohhhh shit.....
Ik ben hier alleen , wel eens een bevalling gedaan maar altijd met hulp en dat was iemand anders haar hond
Nja vriend zou pas een half uur later terug zijn, dus ja dan moet je er maar t beste van maken he
Ziva zocht heel veel steun bij me en zo heb ik haar bijgestaan tot ze echt ging persen.
Nou die heeft gegilt , echt niet normaal
Maar dame nr 1 was er dan
Ik heb niet eens de kans gehad om na te denken, want nr 2 en 3 zijn binnen de 10 min. daarna geboren
De bevalling is verder echt super verlopen , 10.36 was de eerste er , 17.26 legde ze de laatste neer
En Ziva zou Ziva niet zijn als ze ook hier een verrassing van maakte ; 8 teven en 3 reuen
Alles alive and kicking en met Ziva gaat alles super
Ze heeft tussendoor een beetje gedut , en is verder echt totaal niet moe.
Ze ligt erbij of ze dit dagelijks doet haha, de dierenarts was ook erg verbaasd dat ze zo fit is
Ik ga zo ff een nieuw topic in de foto hoek openen , maar eerst wil ik even Marjoleine nog heel hartelijk bedanken voor alle steun in mijn stressvolle momenten
Marjolein ; echt super bedankt