Nu zat ik hem net te aaien en bedacht dat ik zo de poot eens kon onderzoeken. Hij geeft in de lies pijn aan en ik ga vrijdag ook de DA bellen zodat zij even kan kijken.
Waar ik eigenlijk het meest van geschrokken ben is zijn dij/bil. Links is het een stevige dij, vol, vlezig en gespierd, maar rechts is zijn dij vreselijk dun
Toen Sliert in december 2012 bij ons kwam ging natuurlijk alle zorg uit naar het beschadigde oog dat verwijderd moest worden. In het asiel in Spanje is hij over het hek gezet,in het verkeerde hok, bij de grote honden die hem flink te grazen hebben genomen. Ik heb een foto van hem net na de aanval en met name de achterpoot die nu voor problemen zorgt is ernstig gewond geraakt. Er zaten grote gapende wonden in die dij. De achterpoot was al genezen toen hij bij ons kwam dus is het nooit echt opgevallen. Er waren daar in ieder geval geen wonden meer die verzorgd moesten worden.
Mijn vraag is eigenlijk, kunnen de problemen van de poot komen door schade veroorzaakt door de aanval?
Nogmaals vrijdag gaan we naar de DA.