Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Noord-Oost Europa

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Noord-Oost Europa

Ongelezen bericht door Floortje »

Uiteraard ben ik al bezig om alles uit te zoeken en mijn DA weet er ook vrij veel vanaf, maar ik ben ook benieuwd naar persoonlijke ervaringen en weetjes over de landen die niet op Dogs Included staan. Vooral over de kwaliteit van DA's daar.

De trip die gepland staat gaat door:
Duitsland
Polen
Oblast, Rusland (misschien)
Litouwen
Letland
Estland
Finland
Zweden
Denemarken
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Re: Noord-Oost Europa

Ongelezen bericht door Mit »

Polen en Litouwen zijn heel hondvriendelijk, je mag je hond vaak meenemen restaurants in en de mensen hebben ook echt veel honden daar. Ze worden evenzeer vertroeteld als hier dus ik ga ervan uit dat de kwaliteit van de dierenartsen helemaal prima is.
Afbeelding
Floortje
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Noord-Oost Europa

Ongelezen bericht door Floortje »

Update:
We hebben besloten om met het vliegtuig te gaan. De reis zou anders te lang en te duur worden helaas.
Mijn vriend moet 3 dagen werken in Finland en we wilden daar een vakantie aan vastplakken. Een neefje van mij woont in Stockholm dus die wilden we op de terugweg bezoeken. Het plan was om met de honden in de camper te gaan.
Maar het blijkt dat de prijs van de diesel en de overtochten een beetje boven ons budget liggen. En mijn vriend en ik zijn beide ZZPer en er ligt in die periode een boel werk op ons te wachten. Dus vandaar de keuze om slechts een weekje met het vliegtuig te gaan.
De teefjes gaan uit logeren en voor de reu komt er een oppas aan huis (die ook de kippen, konijn en kat verzorgd).

Maar desalniettemin bedankt voor de tips :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”