Oh leukGoliat schreef:Zojuist van mijn man een droogmachine gekregen het is een Expressions. Het merk ken ik niet maar ik ben er uiteraard erg blij mee. Ga van de week wat vlees kopen en hem uit proberen! Ben erg benieuwd!

Moderator: moderatorteam
Oh leukGoliat schreef:Zojuist van mijn man een droogmachine gekregen het is een Expressions. Het merk ken ik niet maar ik ben er uiteraard erg blij mee. Ga van de week wat vlees kopen en hem uit proberen! Ben erg benieuwd!
Als je er van af wilt weet je me te vinden.gonnie schreef:Heb er een gekocht maar nog nooit gebruikt, mijn man vind het niks als hij zo lang aanstaat. Hahaha.
petertje schreef:gister pens in de droogoven gestopt, ik geloof dat mijn vrouw momenteel ff minder van me houdt
haha, pfff nee in de schuur, ik vond die lucht tijdens het snijden al niet te harden, ik heb die droogoven in de schuur gezet, mijn vrouw en dochter kwamen een paar uur later terug van een verjaardag, en moesten hun fiets nog in de schuur zettenmonique1963 schreef:petertje schreef:gister pens in de droogoven gestopt, ik geloof dat mijn vrouw momenteel ff minder van me houdt![]()
Toch niet binnen gedaan ????