Post ook jullie geniet foto's van de hondjes.
Moderator: moderatorteam

Haha, super gezellig. Klinkt als een geslaagde dag.dagmar88 schreef:Heerlijk. Niko heeft met drie kleine jongetjes gespeeld op het strand, die eigenlijk bang waren. Uiteindelijk kreeg ik met moeite m'n ballenwerper terug, want zo'n grote brave hond "besturen" is toch wel heel leuk en twee van de drie wilden per se als laatste gegooid hebben
![]()
Alleen werd Niko door een kwal geprikt, waar hij echt goed ziek van was.
En 's avonds had ik het plan Charlie lekker nat te spuiten met de tuinslang.
Heel leuk, maar vooraf geen schone handdoek gepakt en toen ik daarmee terug kwam had ze zich al met dat kletsnatte lijf in m'n bed genesteld
Tja, het is eigenlijk nooit goed. In de winter is het koud en de zomer is het warm. Ik ben zelf een tropen mens. Wij hebben ook een hele grote tropische kas, waar ik 9 van de 10 keer zit in de zomer. Het is daar 30 graden. Ik kan nooit wachten tot het zomer is. Eindelijk als het zomer is mogen al mijn dieren weer naar buiten. Daar kan ik zo enorm van genieten. Als ik hier niet veel te veel mooie dingen had, dan was ik naar guatamala of costa rica verhuisd. Ik ben altijd een koukleum geweest. Sneeuw vind ik mooi, maar regen en kou verschrikkelijk, of het moet zo een warme regen zijn.Nanna schreef:Ik vind dit weer niks. Wel fijn dat het droog is hoor, maar véél te warm....

Ja, dat viel tegen gisteren. Had de hele dag vier braaf slapende honden om me heen liggen; een unicum.River8 schreef:Wij rond 5 uur lekker op pad, was benauwder dan ik dacht.. Gelukkig genoeg water in de buurt