En heerlijk overdag

Moderator: moderatorteam
Nee nummer 9 is nu onderweg en ze denkt dat er nog 1 of 2 zullen volgen.Rosan's Sandra schreef:Spannend!!!! Is ze klaar denk je?
En heerlijk overdag
Ja echt bizar snel. Om kwart voor 10 vanmorgen de eerste pup en 3 uur later liggen er 8.Caat* schreef:Ze gaat echt hard zeg!
En aan de foto's te zien gaat het in ieder geval niet te snel voor Zuri, dus dan is het alleen maar fijn om de bevalling snel achter de rug te hebben.Irisz schreef:Ja echt bizar snel. Om kwart voor 10 vanmorgen de eerste pup en 3 uur later liggen er 8.Caat* schreef:Ze gaat echt hard zeg!![]()
Schijnbaar is een goede voorbereiding (ze was al 2 dagen aan het hijgen en graven), toch echt het halve werk.
Nee het gaat super goed met Zuri. Ze is heel rustig een een lieve mama.Caat* schreef: En aan de foto's te zien gaat het in ieder geval niet te snel voor Zuri, dus dan is het alleen maar fijn om de bevalling snel achter de rug te hebben.
1 pups?Elmo/maureen schreef:Gefeliciteerd met de 1 pups
hmpf hij is vergeten de "e" erbij te plakken.Irisz schreef:1 pups?Elmo/maureen schreef:Gefeliciteerd met de 1 pups
Je mag er niet mee fokken en showen.LongFields schreef:Gefeliciteerd met het tiental!![]()
Hoe zit dat met die ridge-loze pups? Is dat een diskwalificerende fout?
Oh haha sorry, zal de vermoeidheid zijn.LongFields schreef:Dat komt dus op hetzelfde neer als een diskwalificerende fout.![]()
Komt dat vaak voor eigenlijk?
Nee, dat zou ik zeker ook niet doen, me daarom druk maken.Irisz schreef: Moet zeggen dat ik me er zelf niet zo druk om maak.
Het is slechts een 'schoonheidsfoutje' en er zijn genoeg mensen die graag een ridgeloosje willen.
Ja snap ik!LongFields schreef: Nee, dat zou ik zeker ook niet doen, me daarom druk maken.
Ik was gewoon nieuwsgierig, vandaar mijn vragen.