Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hotel met hond in de buurt van Breda

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Hotel met hond in de buurt van Breda

Ongelezen bericht door chaos »

Aankomend weekend gaan we naar de keeshondenclubmatch maar omdat dat een pokke eind rijden is gaan zoon en ik met hond in hotel.
We vertrekken op tijd zodat we nog wat kunnen doen de zaterdag voor de show, we denken aan een dag Breda, show is in Hoeven.
Wie heeft nog tips voor wat betreft hotel ( hond moet mee kunnen) en leuke dingen om te doen of te zien?
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Hotel met hond in de buurt van Breda

Ongelezen bericht door sbientje »

Breda is best een leuke stad :) Wat vinden jullie leuk om te doen? Qua hotels, daar heb ik dan weer niet veel verstand van..
chaos
Zeer actief

Ik heb een jonge kerel van twaalf jaar oud bij me...dus winkels op gebied van electronica :D doet t goed. Musea, hij moet nog wT zomerkleding, dus wat leuke winkels zou ook niet gek zijn.
Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

chaos schreef:Ik heb een jonge kerel van twaalf jaar oud bij me...dus winkels op gebied van electronica :D doet t goed. Musea, hij moet nog wT zomerkleding, dus wat leuke winkels zou ook niet gek zijn.
het centrum van Breda is best prima om te shoppen, al heb ik niet zo'n verstand van jongenskleding :) Elektronica.. de bcc en de mediamarkt zitten op de woonboulevard, daar zit ook IKEA (en een hoop andere winkels). In het centrum zit een dixons, en volgens mij een winkel die vooral Apple spullen verkoopt... En vast ook nog wel wat kleinere elektrowinkelsals ie dat leuk vindt. Musea, ik weet dat we het grafisch museum hebben (MOTI, in de boschstraat) http://www.motimuseum.nl/ en het breda's museum http://www.breda-museum.org/bezoek . Ik ben daar zelf niet zo in thuis haha..
chaos
Zeer actief

Dank je wel voor de tips!
Afbeelding
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Zorghotel merlinde is wel een aanrader. Ligt in het centrum. Een boottochtje is erg leuk om te doen. Op de site van de vvv is hier vast meer info over te vinden. Zover ik weet vertrekt dat bootje vanaf de spinoza, niet ver van het hotel. De spinoza ligt naast de kazerne van de kma.

De binnenstad is erg leuk, genoeg e shoppen en op de grote markt kan je prima dineren en lunchen.
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

Biesbosch is ook aan te raden maar check dan wel even de site an A naar Beter want er wordt vollop aan de a16 gewerkt. Afgelopen weekend stonden er mega files....
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”