Zondag op maandag nacht ging ze braken. Voornamelijk restjes bot van runderhuid.
Nadat alles er uit was ging ze voornamelijk water braken. Op naar de dierenarts hier in de buurt
en daar kreeg ze een injectie tegen het braken.
De volgende ochtend braakte ze weer, en dit keer met bloed er in.
Foto braaksel in een potje:

Weer naar de dierenarts hier in de buurt, en weer een anti braakmiddel. Ook had ze diarree met bloed er in vanaf s'middags dus kreeg ze finidiar forte mee, en een maagbeschermer.
Foto van de diarree:

Antibiotica of foto's waren niet nodig volgens de dierenarts want ze ging uit van een virus infectie.
Smiddags liep de koorts op, naar 40.2. Weer terug naar die dierenarts en daar kreeg ze een onderhuids infuus vanwege uitdroging.
Lune na dr onderhuidse infuus:

Savonds thuis ging ze weer poepen, en weer zat er bloed bij. Ik begon steeds meer te twijfelen aan de diagnose. Uiteindelijk heb ik de andere dierenarts waar ik regelmatig kom (dierenkliniek in dieren) opgebeld, en daar mee overlegd. Hij wilde dr zien, en er is dezelfde avond een röntgen foto gemaakt waar eigenlijk alleen gas vorming in de maag en in de darmen aanwezig was, maar niet aan een stuk door, dus op losse plekken, en daardoor wordt er niet aan een obstructie gedacht in de eerste instantie.
Dus antibiotica, en terug mee naar huis, met de afspraak vandaag om 9 uur terug te komen.
Vanochtend om 9 uur daar, en daar bleek dat ze echt wel uitgedroogd was. Gelukkig geen koorts meer. Wel het verzoek haar daar te laten, om aan het infuus te gaan met daarbij antibiotica. Vanmiddag is de röntgen foto herhaald, en er lijkt wel beweging in de gasvorming te zitten, maar het zit er wel nog. Verder is er bloed geprikt, en zijn haar nierwaardes veels te hoog. Waar ze 9 mogen zijn maximaal zit die op 40, en ik geloof de creatine op 447. Ofwel, morgen wordt er verder gekeken dmv eventueel een echo / foto of scopie, en indien nodig wordt ze open gemaakt om te controleren of er iets zit in de buik. Verder gaan ze plas opvangen om te controleren of het weil is, omdat ik dat opperde dat dat misschien een optie zou kunnen zijn. Parvo en Corona zijn inmiddels uitgesloten.
Tot zover lijkt het er in ieder geval op dat ze tot vrijdag moet blijven minimaal. Ze blijft nu nog aan het infuus, en moet daar ook de nachten blijven
En nu zit ze er dus zo bij.

Mijn meisje... ze moet er gewoon doorheen komen. Wat voor een ingrepen er ook nodig zijn.
Ze is nog veels te jong om er tussenuit te piepen. Ze wordt in Juni 7.