Het is niet (helemaal) on topic maar toch.
Ik heb sinds ik lid ben van dit forum menig IPO of KPNV filmpje bekeken. Filmpjes van HF'ers, van niet HF'ers, filmpjes van bloopers en van kampioenen. En ik vind het mooie filmpjes om te kijken, ik vind het prachtig om een hond zo geconcentreerd aan het werk te zien, ook al staat het mijlenver af van de manier waarop ik met mijn honden 'bezig ben'.
Maar dat gezegd hebbende, snap ik dan weer helemaal niet waarom er zo'n grauwend, kwijlend beest op deze 'poster' moet staan. Is de boodschap dat dit aankomende evenement voornamelijk over grauwende, kwijlende honden gaat? Als je dit soort foto's op een publiciteitsuiting plaatst, vind ik persoonlijk dat je ook niet moet zeuren als mensen denken dat waar jij je mee bezig houdt louter over agressieve wereldvreemde honden gaat. Ik bedoel, zo'n foto plaats je toch niet omdat dat de enige
scherpe foto is die het afgelopen jaar is gemaakt. Iemand heeft bedacht dat het een goed idee is om deze foto te gebruiken. Ik vraag me dan af, wat was het idee achter deze foto? Als het idee niet is om je sport of hobby weg te zetten als een ding voor mensen die van louter aggressieve honden houden.