Dinos schreef:Vraag me wel eens af of jullie niets anders te doen hebben als mensen te bekritiseren die andere mening als jullie hebben. Of erger nog leden (niet mij hoor want ik heb huid van een olifant) te kleineren, worden jullie daar groter van of levert dat hier meer aanzien en status?.
Vind het nog netjes verwoord trouwens forum trollen, als ik aantal reacties van jullie in topics lees.
Het gaat er niet om dat je een andere mening hebt, maar om je gedrag.
Mensen die hier wel (vaak al jarenlang) wat toevoegen wegzetten als trollen, dierenbeulen, kliekjes, bekrompen en nog een heel aantal lelijke, op de persoon gerichte uitspraken.
Steeds meer denken wel 10 x na voor ze nog wat willen schrijven en er zijn er al genoeg minder of niet meer aanwezig.
Dit forum staat vaak bovenaan de zoekresultaten op google en dan is het fijn dat mensen die informatie zoeken zich kunnen baseren op verschillende (onderbouwde) meningen, niet op degenen die zich zo misdragen dat anderen niet meer willen reageren.
Misschien de forum regels nog eens doorlezen en proberen te zorgen dat de sfeer en diversiteit er op
vooruit gaan?