Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Inmiddels een flinke vent geworden en verhuisd naar Texel waar hij nog een zomer lekker mag groeien;)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Zijn vader is echt een ouderwets barok type en het aparte is dat zijn moeder bijna niets zichtbaars doorgeeft aan haar veulens, zij geeft kopietjes van de hengst en dat was dus nu ook weer het geval. Viano is echt een kopie van zijn vader, met alle mooi ouderwetse kenmerken. Hij is nog niet 'af' maar ik vind het een belofte voor de toekomst.
Op dit moment is het nog een beetje een losgeslagen puber maar vanaf september moet hij naar de kleuterschool heb ik besloten.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ja, geval lelijk eendje mooie zwaan want als veulen was hij heel knap maar daarna? Viano gaf de term "Jaarling Naarling" nieuwe betekenis. De scheiding van zijn moeder en een nieuwe woonplek hebben er toen flink ingehakt bij hem en het leek wel een Brook Hospital paardje:( Hij bleef ook behoorlijk achter in zijn groei proces. Maar we hebben hem vanaf 8 maanden tot nu alleen maar zien eten eten eten en eten. Zo heel af en toe zag je hem een kort spel spelen met zijn beste vriendje maar verder? Eten;) De staleigenaar zei al die tijd; Hij komt wel bij, laat hem maar. En met dit als resultaat, niet meer de kleinste van de groep.