Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Workshop Hoopers 15-6 in Opeinde (Friesland)
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Workshop Hoopers 15-6 in Opeinde (Friesland)
Esthers hondenschool organiseert een workshop Hoopers.
Hoopers is een nieuwe sport overgewaaid vanuit Duitsland. Het is de bedoeling dat de hond zelfstandig een parcours van laagdrempelige hindernissen gaat nemen. In het parcours staan hoopers, tonnen en tunnels.
In deze workshop beginnen we met vooruit sturen en als dit lukt dan introduceren we de hooper erbij en zo wordt de uitdaging en afstand al wat groter.
Daarnaast gaan we bezig met hoe je je hond kan sturen om een pion en hoe je deze kan verwerken bij de hoopers.
Ook de tunnels komen aan bod en daar gaan we leuke uitdagingen mee doen. Als de hond zelfstandig door de tunnel gaat kunnen we deze uitbreiden met de hoopers en de pionen.
Aan het einde van de workshop heb je een reëel beeld gekregen wat Hoopers in houdt.
De workshop is geschikt voor jonge en oudere honden, grote honden en kleine honden omdat de fysieke belasting minimaal is.
De workshop begint om 13:30 uur en duurt ongeveer 2 - 2,5 uur en de kosten zijn € 30,00.
Een impressie is te zien via:
Inschrijven kan via: http://www.esthershondenschool.nl/?m=ho ... l&p=agenda
Hoopers is een nieuwe sport overgewaaid vanuit Duitsland. Het is de bedoeling dat de hond zelfstandig een parcours van laagdrempelige hindernissen gaat nemen. In het parcours staan hoopers, tonnen en tunnels.
In deze workshop beginnen we met vooruit sturen en als dit lukt dan introduceren we de hooper erbij en zo wordt de uitdaging en afstand al wat groter.
Daarnaast gaan we bezig met hoe je je hond kan sturen om een pion en hoe je deze kan verwerken bij de hoopers.
Ook de tunnels komen aan bod en daar gaan we leuke uitdagingen mee doen. Als de hond zelfstandig door de tunnel gaat kunnen we deze uitbreiden met de hoopers en de pionen.
Aan het einde van de workshop heb je een reëel beeld gekregen wat Hoopers in houdt.
De workshop is geschikt voor jonge en oudere honden, grote honden en kleine honden omdat de fysieke belasting minimaal is.
De workshop begint om 13:30 uur en duurt ongeveer 2 - 2,5 uur en de kosten zijn € 30,00.
Een impressie is te zien via:
Inschrijven kan via: http://www.esthershondenschool.nl/?m=ho ... l&p=agenda
Laatst gewijzigd door Dinah op 14 mei 2014 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: Workshop Nadac Hoopers 15-6 in Opeinde (Friesland)
O, daar wil ik dolgraag eens een workshop in doen, alleen heb ik op 15 juni al iets anders gepland staan.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat leuk om te horen dat je interesse hebt. Er staan nog 2 datums op. Zijn deze een mogelijkheid?
- scooter
- Actief
- Mijn ras(sen): Markiesje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Op de website http://www.nadac-hoopers-nederland.webnode.nl staan alle workshops Suzanne, misschien zit er iets voor je bij?

Scooter R.I.P 16-06-1997/22-10-2008
http://www.hondentraining-reo.webnode.nl
http://www.nadac-hoopers-nederland.nl
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik zal eens kijken. Helaas heb ik een behoorlijk volle agenda ivm het lopende agilityseizoen en wedstrijden die ik met mijn paard rijd, naast de normale sociale verplichtingen en bezigheden. 

-
- Zeer actief
- Contacteer:
O dat is jammer, dan kun je de workshops in de gaten via de site die Corrie aangeeft. Er komt vast wel eens datum voorbij waar je wel kan
!

- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
- Aantal honden: 1
Hee, dat lijkt me leuk! Wellicht is bemmel nog wel te rijden en wellicht laat de agenda dat ook toe.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): op zoek!
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
ik ga de site ook even volgen! Lijkt me super voor mijn hond, die geen behendigheid kan doen vanwege stramme knieën, maar daar wel altijd veel plezier in had.