jij begrijpt het helemaalblacky schreef:Tja ik heb ook meerdere reuen gehad. En ook meerdere logees en had dit gedrag ook nog nooit meegemaakt. Dat wil niet zeggen dat het niet bestaat en dat je dan niet met je handen in het haar zit als je wel zo'n reu treft. Niet alles is op te lossen met hard optreden of met koekjes. Je komt op een punt dat je een hekel krijgt aan je eigen hond. Een die huisgenoten durft te bijten omdat hij helemaal hyper is door zijn hormonen. (hij heeft dit bij mij nooit gedaan overigens maar wel bij mijn kinderen). En nu, hij gedraagt zich nog steeds als een echte reu. Maar is niet meer boter geil.malinois schreef:Ik pik dit er ff uit.... ik heb 5 reuen gehad in totaal en 2 zeer regelmatige logees...en geen enkele haalt of haalde dat in zn kop. Is dat dan toeval?blacky schreef: tja jullie hebben nooit zo'n reu in huis gehad blijkt wel. Hier was die van mij ook zo. .
Nogmaals ik hoop dat t helpt voor ts maar ik geloof er niet in dat mag toch?Is zoals gezegd benaderbaar. Op hem wordt door andere reuen niet gereden al wil hij wel zelf dit gedrag nog wel eens vertonen bij een volle reu die we tijdens het wandelen nog wel eens tegen komen. Hier dus wel een succes verhaal en ik zie niet in waarom dat ook niet bij ts kan. En ook dat mag gewoon.
hoe snel merkte jij verschil na de castratie? want ik merk dat tommy nu al veel rustiger is tegen quinty, en weer veel aanhankelijker is naar ons.

[/url]