Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jeannettebo schreef:Hmm, ik zeg nu wel leuk dat ik kom, maar uhm, weet niet of ik anderhalf uur kan lopen...
Ik ook niet, ik heb al een half jaar een flinke ontsteking onder mijn voet en als ik te ver wandel gaat het echt pijn doen. Dus als het zeer gaat doen loop ik terug met Iv
Soesterduinen zijn zo mooi, maar echt een pain in the ass als je lijf niet meewerkt. Dan is het meer een battle na een half uur.
Hoop voor jullie dat het lukt
We lopen ook niet direct over de zandvlakte, dat scheelt. Dat doe ik ook niet graag. De blauwe route loopt er omheen door het bos en op 2 of 3 plekken moet je een stukje zand oversteken.
Jeannettebo schreef:Hmm, ik zeg nu wel leuk dat ik kom, maar uhm, weet niet of ik anderhalf uur kan lopen...
Ik ook niet, ik heb al een half jaar een flinke ontsteking onder mijn voet en als ik te ver wandel gaat het echt pijn doen. Dus als het zeer gaat doen loop ik terug met Iv
Soesterduinen zijn zo mooi, maar echt een pain in the ass als je lijf niet meewerkt. Dan is het meer een battle na een half uur.
Hoop voor jullie dat het lukt
Zandvlakte had ik sowieso niet gedaan hoor, maar het maakt nu toch niet uit
Volgens mij was de planning nog steeds 11 uur? Iets eerder is voor mij geen probleem, behalve dat ik dan sowieso allebei de kinderen mee moet nemen, want dan is manlief nog niet thuis van zijn werk. En mijn kinderen lopen niet snel
Ik houd het ook in de gaten, maar tot eind juni is mijn kalender al overvol, dus ik vermoed dat ik niet mee ga kunnen (alle zondagen heb ik al volgepland sowieso)
Wij zijn net geweest!
Qua weer best goed te doen, ondanks de regen.
We kwamen nog genoeg andere honden tegen, waaronder een mechelaar reu die daar blijkbaar altijd zonder baas loopt (hij heeft een geel kaartjeom zn nek met de mededeling dat hij de weg naar huis wel weet.
Toen hij de halve wandeling was meegelopen, was ik er wel klaar mee en heb ik 'm weggestuurd
JBK schreef:Wij zijn net geweest!
Qua weer best goed te doen, ondanks de regen.
We kwamen nog genoeg andere honden tegen, waaronder een mechelaar reu die daar blijkbaar altijd zonder baas loopt (hij heeft een geel kaartjeom zn nek met de mededeling dat hij de weg naar huis wel weet.
Toen hij de halve wandeling was meegelopen, was ik er wel klaar mee en heb ik 'm weggestuurd
Fijn van die mensen die zo lekker op hun hond letten...ach, is wel makkelijk als je niet met hem hoeft te lopen natuurlijk!