Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil hond ruilen
Moderator: moderatorteam
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
-
Dinos
Re: Wie wil hond ruilen
Hoeft ook niet van forum te zijn hoor, een bloedhond zou ik ook wel eens willen ervaren.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
O, niet van het forum mag ook dus.
Een Otterhound zou ik wel eens willen meemaken, en ook een Ierse Wolfshond, een Ierse Terriër, een Deerhound, een Afghaanse Windhond en zo weet ik er misschien als ik wat langer nadenk nog wel een aantal.
Een Otterhound zou ik wel eens willen meemaken, en ook een Ierse Wolfshond, een Ierse Terriër, een Deerhound, een Afghaanse Windhond en zo weet ik er misschien als ik wat langer nadenk nog wel een aantal.
-
Dinos
Dat wordt druk bij jou hahaLongFields schreef:O, niet van het forum mag ook dus.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
riet vindt dit niet leuk
ze vraagt of ze gewoon thuis mag blijven

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Ooit een Otterhound meegemaakt, jemig wat stonk dat beest, smerig niet normaal.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ze hoeven niet allemaal tegelijkertijd te komen logeren hoor, om de 2 weken gewoon weer een andere.Dinos schreef:Dat wordt druk bij jou hahaLongFields schreef:O, niet van het forum mag ook dus.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- renee-uk
- Zeer actief
hmmm maar dan krijg ik vonkje ook niet en daar had ik me nou net zo op verheugdInge O schreef:ja hoor, is vast een opluchting voor haar, ze hoeft niet op strafkamp.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- renee-uk
- Zeer actief
een konghondjeInge O schreef:oké, krijg jij vonkje for freerenee-uk schreef: hmmm maar dan krijg ik vonkje ook niet en daar had ik me nou net zo op verheugd. maar ze moet wel haar kong mee hoor anders komt ze niet.
zet maar op de boot!

-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat ben jij toch allemaal aan het uitdelenInge O schreef:oké, krijg jij vonkje for freerenee-uk schreef: hmmm maar dan krijg ik vonkje ook niet en daar had ik me nou net zo op verheugd. maar ze moet wel haar kong mee hoor anders komt ze niet.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Dat is de schuld van je baasje hoor Sette, ze zit gewoon te leuren met jullieInge O schreef:nou nog mooier, ging ik net vragen waarom je juist of all wartjes voor sette had gekozen - zit ze hier nu keihard te huilen naast meZamunda schreef: Hmm, als je je honden zó graag kwijt wil kunnen het geen fijne honden zijn. Ik ga ipv Sette wel voor Suus
.
.
En waarom Sette? Ondanks dat ze er als een GR uitziet, was er iets in haar blik dat me aansprak toen ik laatst een foto van haar zag
-
Sita
- Zeer actief
Als je echt uit alle rassen zou kunnen kiezen, dan zou ik graag een weekje een Chesapeake Bay Retriever in huis willen.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Ik zou wel een mooie witte herder willen hebben, of Jack van Samantha.
Dat kleine frummeltje van Jip, lijkt mij ook wel wat.
Dat kleine frummeltje van Jip, lijkt mij ook wel wat.
- P-tt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kaninchen Teckel
- Aantal honden: 2
Uhmm met wie zou ik willen ruilen.
Ik zou Rufus de poedel wel willen. Ik vind het echt geweldig hoe hij is getrimd, kan ik lekker vriendlief mee pesten (hij vind poedels maar naks, weet niet wat hij mist)
En een Harzer Fuchs zou ik ook wel willen, die vind ik zo mooi. Iemand op het forum heeft/had die toch een, ik weet niet meer wie dat is.
Of Elmo van Maureen, en dan mag Joann ook meteen komen, ze lijken me irl nog veel leuker samen dan wat Maureen hier vertelt.
En dan zou ik ook wel een chineesje willen, gewoon voor de leuk.
Oh en Stellar mag ook komen logeren, ik vind haar ook zo leuk met haar bal. Mit je mag best meer van haar posten hoor.
Dan vergeet ik bijna Kiwi van Sanner, wat een geweldig mooie hond is dat om te zien, en ze is ook nog zo lief en kan zo heerlijk blij rondrennen.
En dat markiesje van, ohh hoe heet ze ook alweer, ze is ook actief op het forum. Ze woont in Amsterdam.
Ik vergeet er vast nog heel veel. Ik denk dat ik een jaar vrij ga nemen voor het ruilen
Ik zou Rufus de poedel wel willen. Ik vind het echt geweldig hoe hij is getrimd, kan ik lekker vriendlief mee pesten (hij vind poedels maar naks, weet niet wat hij mist)
En een Harzer Fuchs zou ik ook wel willen, die vind ik zo mooi. Iemand op het forum heeft/had die toch een, ik weet niet meer wie dat is.
Of Elmo van Maureen, en dan mag Joann ook meteen komen, ze lijken me irl nog veel leuker samen dan wat Maureen hier vertelt.
En dan zou ik ook wel een chineesje willen, gewoon voor de leuk.
Oh en Stellar mag ook komen logeren, ik vind haar ook zo leuk met haar bal. Mit je mag best meer van haar posten hoor.
Dan vergeet ik bijna Kiwi van Sanner, wat een geweldig mooie hond is dat om te zien, en ze is ook nog zo lief en kan zo heerlijk blij rondrennen.
En dat markiesje van, ohh hoe heet ze ook alweer, ze is ook actief op het forum. Ze woont in Amsterdam.
Ik vergeet er vast nog heel veel. Ik denk dat ik een jaar vrij ga nemen voor het ruilen
- Ellen.
- Zeer actief
Lijkt mij ook heel erg gaaf, staat nog op mijn 'misschien-ooit'-lijstje..Sita schreef:Als je echt uit alle rassen zou kunnen kiezen, dan zou ik graag een weekje een Chesapeake Bay Retriever in huis willen.
Vorig jaar 1 meegemaakt met de jacht. Pittig ding, mooie will to please, maar er moest geen andere hond in de buurt komen..
-
Sita
- Zeer actief
Dat pittige trekt mij wel aan. Rowan is ook geen doetje dus denk dat ik het wel kan handelen.

- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Chesapeake vind ik ook schitterend om te zien. Heb zelfs wel eens in mijn jonge naïviteit een topic geopend hoe ze zijn qua karakter. Toen snapte ik wel dat het niet heel haalbaar was.
Maar vind ze echt schitterend, voor een week wil ik het wel proberen.
Maar vind ze echt schitterend, voor een week wil ik het wel proberen.
- Ellen.
- Zeer actief
Hier ook geen doetje in huis (welliswaar nog jong) maar de Ches is écht niet heel gemakkelijk wat ik weet.. maar ken Rowan niet natuurlijk 
-
Sita
- Zeer actief
Rowan is voor een golden een vrij pittige hond. Niet te beroerd om een potje te vechten met andere reuen. Dit kan ik overigens goed voorkomen door hem onder appel te zetten. Denk zeker dat een Ches hier nog een tandje erger in is. Dus zo'n weekje zou een mooie test zijn of ik het echt zou trekken zo'n karakter en de manier van werken.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
En met de mijneIrisz schreef:Wat is er mis met mijn Xavi???Hylos schreef:Jullie moeten bij Xavi wel even zeggen wélke Xavi! Ik ga uit van de mijne natuurlijk, want wie wil mijn Xavi nou niet![]()
![]()
![]()
![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ah toch iemand die t aandurft :green:Lunatic schreef:Skadi, Xavi van Mal, een wartje van Inge O van Gils of Manu

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ellen.
- Zeer actief
@Sita: Ja het karakter zou mij verder ook wel erg aanspreken, en manier van werken lijkt mij érg interessant.
Oja hier geen vechter, maar kan wel begrijpen dat Rowan geen doetje is inderdaad
Pag 3 bijna bovenaan
Oja hier geen vechter, maar kan wel begrijpen dat Rowan geen doetje is inderdaad
Dan lees je toch écht over mijn post heen...malinois schreef:Ah toch iemand die t aandurft :green:Lunatic schreef:Skadi, Xavi van Mal, een wartje van Inge O van Gils of Manu
Pag 3 bijna bovenaan
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
** zoeft terug naar pag. 3 **Ellen. schreef:
Dan lees je toch écht over mijn post heen...![]()
Pag 3 bijna bovenaan

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ah helemaal gemist...Ellen. schreef:Een Cesky Fousek lijkt mij wel heel erg gaaf.
Alleen ken ik er geen 1 in het echie, nog niet.
Verder lijkt Rowan mij erg leuk, Xavi de herder vind ik gaaf, Nozem vind ik mooi om te zien.

- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil Sissi wel en dat mooie reutje hus...
Verder mafje van inge o
En naamgenoot rr xavi ook wel een keer...
Verder mafje van inge o

-
Angelique.
malinois schreef:Ah toch iemand die t aandurft :green:Lunatic schreef:Skadi, Xavi van Mal, een wartje van Inge O van Gils of Manu
goed lezen
-
Angelique.
Dat vind sis wel leuk hoorElmo/maureen schreef:oh en Sissi natuurlijk
-
Angelique.
welke ?malinois schreef:Ik wil Sissi wel en dat mooie reutje hus...
Verder mafje van inge o
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
Die mooie... **zit ondertussen driftig te zoeken hoe hij heet**Angelique. schreef:welke ?malinois schreef:Ik wil Sissi wel en dat mooie reutje hus...
Verder mafje van inge o