Voor Don was het gelijk zeker, het moest weer een border worden. Ik vond en vind het wat enger na wat er met Kayla is gebeurt maar een border is toch wel heel erg leuk. We willen toch ook graag weer verder bij de schapen.
Nu is het bijna zover en mogen we zaterdag Skyler op gaan halen. We zijn 2x bij hem wezen kijken en vooral de tweede keer wist ik zeker dat we het goede reutje uitgekozen hadden.
Helaas heb ik geen vakantie maar Don is de eerste week vrij. MAAR, ik werk vanuit huis dus pupsel is alles behalve alleen! Hij zal over de dag verspreid vast wel 4 uurtjes slapen dus dat moet lukken.
Ik kijk er super naar uit! Tel de dagen af maar word nu al moe bij de gedachte aan de gebroken nachten
Daro zal ook wel erg blij zijn dat hij weer een maatje kan verzorgen. Hij is altijd super zorgzaam geweest naar Kayla toe. Likte haar keer op keer af als ze uit waren geweest
Overigens hebben we bewust voor een reutje gekozen. Het scheiden tijdens loopsheid en het risico op een oepsnestje zagen we niet zitten. Dan ook nog het verhoogde risico bij sterilisatie van een border teef op incontinentie.........