Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze benne d'r weer!
Moderator: moderatorteam
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Re: Ze benne d'r weer!
Mooie beesten (en foto's) zijn het. We zijn net terug van een vakantie in de Schotse hooglanden en daar zitten ze dus allemaal in een wei. Gek dat ze hier gewoon "los" lopen. Je zou denken dat ze dat daar ook wel doen, maar nee dus (of ik heb ze iig niet gezien, wel gezocht overigens).
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
hij zegt het ook echt he, 'kijk mam daar zijn ze weer' 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Bij ons stikt het van de kalfjes. Laatst liepen we er vlak langs, hadden we niet door. Zo'n klein pluizig ding.
Moeders gaf een gil en kwam op ons afgerend. Heb nog nooit zo hard gelopen
Moeders gaf een gil en kwam op ons afgerend. Heb nog nooit zo hard gelopen
-
Dean
Nanna, mogen de honden daar los lopen met van die grazers in de omgeving?
Groeten
Robby
Groeten
Robby
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hier zitten ze ook los in het hondenbos ,had ze een hele tijd niet meer gezien maar verleden week waren ze er weer.
Was wel vroeg in de ochtend dus wellicht gaan ze als het drukker is later op de dag naar de andere kant van het bos waar het verboden is voor honden.
Mooie foto's Nanna
Was wel vroeg in de ochtend dus wellicht gaan ze als het drukker is later op de dag naar de andere kant van het bos waar het verboden is voor honden.
Mooie foto's Nanna

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Nou ik zou er zelf niet graag tussen lopen, zeker niet als ze kalfjes hebben.
Een paar jaar terug is er in Oostenrijk een toeriste op de horens genomen door een koe die een kalf had.
Als wij in Oostenrijk lopen dan zorg ik dat ik op flinke afstand van die beesten ben.
Ben ook al eens in Oostenrijk door een paard in mijn rug gebeten nou dat is geen pretje.
Een paar jaar terug is er in Oostenrijk een toeriste op de horens genomen door een koe die een kalf had.
Als wij in Oostenrijk lopen dan zorg ik dat ik op flinke afstand van die beesten ben.
Ben ook al eens in Oostenrijk door een paard in mijn rug gebeten nou dat is geen pretje.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Bij ons staan ze er de hele dag. Is het enige losloopgebied in de omgeving dus we blijven wel gewoon gaan maar ze stikken van de kalveren nu dus ik loop er snel voorbij
De paarden schijnen gevaarlijker te zijn. Die hebben blijkbaar vorig jaar 2 honden doodgetrapt. Die honden zaten achter de veulens aan.
Onze honden zijn het gewend en lopen door. Als ze eens een bui hebben lijn ik ze even aan tot we er voorbij zijn. Meestal kijken de koeien niet op of om en de paarden komen naar ons toe want die willen geaaid worden
De paarden schijnen gevaarlijker te zijn. Die hebben blijkbaar vorig jaar 2 honden doodgetrapt. Die honden zaten achter de veulens aan.
Onze honden zijn het gewend en lopen door. Als ze eens een bui hebben lijn ik ze even aan tot we er voorbij zijn. Meestal kijken de koeien niet op of om en de paarden komen naar ons toe want die willen geaaid worden
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
-
Dinos
De wilde pony ,s die hier rondlopen zijn gevaarlijker en valser als de hooglanders