Maar wat een goed nieuws
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dom ongeluk..... 9 juli update
Moderator: moderatorteam
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: Dom ongeluk.... 27 maart update
Het heeft wel even geduurd zeg
Maar wat een goed nieuws
Maar wat een goed nieuws
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Nog steeds heel gelukkig met hoe ze loopt. Wondje vind ik alleen wat vervelender. Morgen toch maar even een schoentje in haar maat halen.
Heb nu alleen xl en xxl liggen, anders paste het niet om het verband/gips/
Voorlopig maar even iets om, anders blijft ze het open lopen en kan ik ook niet ver lopen met haar, mag nu 4x per dag toch wel dik een kwartier. En dat doe ik nu maar even niet. Met schoen kan dat weer wel.
Heb nu alleen xl en xxl liggen, anders paste het niet om het verband/gips/
Voorlopig maar even iets om, anders blijft ze het open lopen en kan ik ook niet ver lopen met haar, mag nu 4x per dag toch wel dik een kwartier. En dat doe ik nu maar even niet. Met schoen kan dat weer wel.
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
Wat een goed nieuws 
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Daisy@
- Zeer actief
Waren aan de ene kant hele lange weken, iedere keer erg spannend. Tot ik nu zie dat ze zonder steun netjes rond kan stappen... pffff, wat een opluchting.
En toch waren ze ook zo weer om, nu opeens dik 11 weken verder!
En toch waren ze ook zo weer om, nu opeens dik 11 weken verder!
- Daisy@
- Zeer actief
Re: Dom ongeluk..... 6 mei update
Zomaar even een kleine update.
Haar pezen gaan eigenlijk hartstikke goed! Ze loopt als een kieviet. Nog wel aan de lijn, want het wondje wilde niet echt... balen. Het wilde in eerste instantie absoluut niet dicht. Het ging dan wel, dan niet.
Nu zit het binnen goed in een paar babysokjes en buiten nog een sok met schoen er overheen. Iedere dag 2 keer behandelen met uiercreme, echt de ouderwetse.
EN DAT HELPT (even gillen hoor, hihi)
En daar ben ik dus blij mee. Het gaat echt in een rap tempo dicht nu, je ziet het met de dag vooruit gaan.
Voorlopig zal ze nog wel met schoen rondhuppelen, maar dat is geen probleem. Dan maar af en toe een nieuw schoentje!
Alleen is het ook een slim madametje. Als ze even een klein sprintje (voor zover dat gaat aan de lijn) wil, dan gaat ze even op 3 poten. Gaat dan toch schijnbaar even sneller blijkbaar voor haar
Haar pezen gaan eigenlijk hartstikke goed! Ze loopt als een kieviet. Nog wel aan de lijn, want het wondje wilde niet echt... balen. Het wilde in eerste instantie absoluut niet dicht. Het ging dan wel, dan niet.
Nu zit het binnen goed in een paar babysokjes en buiten nog een sok met schoen er overheen. Iedere dag 2 keer behandelen met uiercreme, echt de ouderwetse.
EN DAT HELPT (even gillen hoor, hihi)
En daar ben ik dus blij mee. Het gaat echt in een rap tempo dicht nu, je ziet het met de dag vooruit gaan.
Voorlopig zal ze nog wel met schoen rondhuppelen, maar dat is geen probleem. Dan maar af en toe een nieuw schoentje!
Alleen is het ook een slim madametje. Als ze even een klein sprintje (voor zover dat gaat aan de lijn) wil, dan gaat ze even op 3 poten. Gaat dan toch schijnbaar even sneller blijkbaar voor haar
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Daar mag je best even om gillen hoor!
Fijn dat het goed gaat en op naar volledig herstel!
Fijn dat het goed gaat en op naar volledig herstel!
- Daisy@
- Zeer actief
Ja hé, vond ik ook. Dank je!
Ik zit net dit topic nog eens terug te lezen. Al het meeleven heeft me toch echt goed gedaan hoor.
Het was een lange weg, en het einde is nog niet in zicht, maar hij komt wel waarschijnlijk.
De da had het erover dat ze over 6 weken wel weer op het veld zou kunnen staan. Geloof dat ik dat maar even wat langer uit ga stellen. Liever een maand te lang wachten dan een dag te vroeg!
Ik denk dat ik doodsbang ben als ze weer mee mag. Dus maar heel veel zekerheid inbouwen, lekker lang wachten.
Ze mag thuis ook meer en meer. Ze heeft vorige week in de mouw gebeten thuis, het kind helemaal dolgelukkig natuurlijk.
Gewoon thuis in de voorkamer. Aan de lijn, op de stukken vloerbedekking. We hebben haar er gewoon op laten lopen, zonder aanval ofzo. Toen ze vastzat heb ik haar achterkant opgetild dat daar geen spanning op kwam.
Ze vond het echt weer even heerlijk!

Ik zit net dit topic nog eens terug te lezen. Al het meeleven heeft me toch echt goed gedaan hoor.
Het was een lange weg, en het einde is nog niet in zicht, maar hij komt wel waarschijnlijk.
De da had het erover dat ze over 6 weken wel weer op het veld zou kunnen staan. Geloof dat ik dat maar even wat langer uit ga stellen. Liever een maand te lang wachten dan een dag te vroeg!
Ik denk dat ik doodsbang ben als ze weer mee mag. Dus maar heel veel zekerheid inbouwen, lekker lang wachten.
Ze mag thuis ook meer en meer. Ze heeft vorige week in de mouw gebeten thuis, het kind helemaal dolgelukkig natuurlijk.
Gewoon thuis in de voorkamer. Aan de lijn, op de stukken vloerbedekking. We hebben haar er gewoon op laten lopen, zonder aanval ofzo. Toen ze vastzat heb ik haar achterkant opgetild dat daar geen spanning op kwam.
Ze vond het echt weer even heerlijk!
-
ingrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooiker.
Fijn dat het wondje nu dankzij die goede ouderwetse uiercreme ook wil genezen.
Ik zou ook liever wat langer wachten dan te vlug beginnen.Je bent er al zolang mee bezig dan maken die paar weken ook niet meer uit.
Gaat allemaal goedkomen.We blijven nog even door duimen voor volledig herstel.
Ik zou ook liever wat langer wachten dan te vlug beginnen.Je bent er al zolang mee bezig dan maken die paar weken ook niet meer uit.
Gaat allemaal goedkomen.We blijven nog even door duimen voor volledig herstel.
- Daisy@
- Zeer actief
Dank je. Ik wacht ook liever iets te lang hoor. Ben idd al zo lang op pad, daar kan zéker nog wel een paar weken extra wachten bij.
Zolang als ze thuis ook steeds meer en meer mag wordt het ook leuker.
En ja, de ouderwetse uierzalf, prima spul!
Oja, en een kuurtje, dat dan weer wel. Op een gegeven moment voelde ik ik haar knieholte een knikker. Mocht ook niet echt aan haar pootje zitten toen. Dus de andere dag gelijk naar de da. Een kuur gehad dus, én pijnstillers.
We komen er wel!
Zolang als ze thuis ook steeds meer en meer mag wordt het ook leuker.
En ja, de ouderwetse uierzalf, prima spul!
Oja, en een kuurtje, dat dan weer wel. Op een gegeven moment voelde ik ik haar knieholte een knikker. Mocht ook niet echt aan haar pootje zitten toen. Dus de andere dag gelijk naar de da. Een kuur gehad dus, én pijnstillers.
We komen er wel!
- Mirri
- Zeer actief
Super, gaat helemaal goed komen met je kanjer 
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Fijn dat het de goede kant op gaat 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Daisy@
- Zeer actief
Thanx!
Vanmiddag weer lekker wezen zwemmen. Maar een klein kwartiertje, omdat er best een flinke stroming/wind stond. Maar goed, wél weer goede beweging in het water.
Maar dan merk ik wel dat het vermoeiend is. Net liep ze dan toch af en toe even op 3 pootjes. Maar we blijven vooruitgang boeken, en dát is prettig! Morgen weer op controle voor het wondje. En dan voelt hij altijd wel gelijk aan het de pezen/spieren.
Voelde net nog wel de knobbel in de knieholte zitten. Maar ik denk dat dat wel even kan duren voor die weg is. Kuur is wel bijna op.
Morgen maar eens vragen.
Vanmiddag weer lekker wezen zwemmen. Maar een klein kwartiertje, omdat er best een flinke stroming/wind stond. Maar goed, wél weer goede beweging in het water.
Maar dan merk ik wel dat het vermoeiend is. Net liep ze dan toch af en toe even op 3 pootjes. Maar we blijven vooruitgang boeken, en dát is prettig! Morgen weer op controle voor het wondje. En dan voelt hij altijd wel gelijk aan het de pezen/spieren.
Voelde net nog wel de knobbel in de knieholte zitten. Maar ik denk dat dat wel even kan duren voor die weg is. Kuur is wel bijna op.
Morgen maar eens vragen.
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
Fijn dat het nu goed vooruit gaat! 
Everywhere I go, your shadow is my companion, your vigilance my protection.
Just like the moon, you're always there, watching.
Just like the moon, you're always there, watching.
- -Lilo-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Klein Spaans monstertje
Wat fijn dat het zo goed gaat. Wonderbaarlijk hoe zoiets dan toch mooi kan genezen. Top!
- Daisy@
- Zeer actief
Ja, ben er ook heel blij mee!
- Daisy@
- Zeer actief
Net weer op controle geweest en de da was weer super tevreden!
Wond is keurig dicht. Ze hoeft geen sokjes meer aan. Mag langzaamaan alles verder uit gaan bouwen en over 3 weken mag ze volgens hem volledig belasten!
Dus een blij mens hier.
En een strontchagerijnige hond! Ze wil, ze wil, ze wil, maar moet nog even op haar tellen passen. Ze moet nog even op haar tellen passen en dan mag ze los!
Wond is keurig dicht. Ze hoeft geen sokjes meer aan. Mag langzaamaan alles verder uit gaan bouwen en over 3 weken mag ze volgens hem volledig belasten!
Dus een blij mens hier.
En een strontchagerijnige hond! Ze wil, ze wil, ze wil, maar moet nog even op haar tellen passen. Ze moet nog even op haar tellen passen en dan mag ze los!
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Re: Dom ongeluk..... 18 mei update
Wat super dat het zo goed afgelopen is
Nu kunnen jullie gaan aftellen 

- Daisy@
- Zeer actief
Re: Dom ongeluk..... 18 juni update
Zeker weten!
Al blijf ik nog wel wat angst bij me houden... Heb met de trainer afgesproken dat als ze weer mee mag en mag bijten hij ze even overpakt. Ik heb echt teveel stress bij me dan om het te doen. (en dat pikt zij weer feilloos op natuurlijk)
Als ik zie dat het goed gaat dan ga ik zelf wel weer aan de slag.
Maar rustig aan nog!
Al blijf ik nog wel wat angst bij me houden... Heb met de trainer afgesproken dat als ze weer mee mag en mag bijten hij ze even overpakt. Ik heb echt teveel stress bij me dan om het te doen. (en dat pikt zij weer feilloos op natuurlijk)
Als ik zie dat het goed gaat dan ga ik zelf wel weer aan de slag.
Maar rustig aan nog!
-
M@rleen
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Wat fijn dat het zo ontzettend goed gaat en ik heb bewondering voor het feit dat je haar rustig kunt houden
Bij Boomer is dat slechts 1 week absolute rust geweest en daarna max. 10 en daarna max 15. bewegen, maar dat vond ik wel moeilijk hoor, en dan heb ik niet eens een werkhond..
Bij Boomer is dat slechts 1 week absolute rust geweest en daarna max. 10 en daarna max 15. bewegen, maar dat vond ik wel moeilijk hoor, en dan heb ik niet eens een werkhond..
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Hartstikke goed zeg!
Het is een lange weg geweest voor jullie allebei, maar wel ééntje met een super beloning op het laatst
Het is een lange weg geweest voor jullie allebei, maar wel ééntje met een super beloning op het laatst
- Daisy@
- Zeer actief
Klopt, dit is een super beloning.
Het wordt ook steeds moeilijker om haar rustig te houden... echt pittig. Maar nu mag ze steeds meer en meer en meer. Nog even het laatste restje van de héle zure appel zullen we maar denken.
Dat kopje wil zo ontzettend graag van alles doen.
Het wordt ook steeds moeilijker om haar rustig te houden... echt pittig. Maar nu mag ze steeds meer en meer en meer. Nog even het laatste restje van de héle zure appel zullen we maar denken.
Dat kopje wil zo ontzettend graag van alles doen.
- ranetje
- Zeer actief
Het heeft je vast de nodige zweetdruppels gekost, maar dit is wel een hele mooie beloning.
Nou die hond nog even duidelijk maken dat ze langzaam maar zeker steeds meer mag doen en niet meteen 100% mag
Nou die hond nog even duidelijk maken dat ze langzaam maar zeker steeds meer mag doen en niet meteen 100% mag
Laatst gewijzigd door ranetje op 18 jun 2014 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daisy@
- Zeer actief
Vooral dat laatste zal niet meevallen.. pffff.
- ranetje
- Zeer actief
Dat denk ik ook.Daisy@ schreef:Vooral dat laatste zal niet meevallen.. pffff.
Sterkte
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Ja dat is lastig, want ze gaan er zelf volle vaart weer in 
- Daisy@
- Zeer actief
Ze heeft net een paar keer een paar minuutjes los gelopen. En ze deed het netjes. Bleef in het gras en nam af en toe een klein sprintje, maar het ging super. Nu zal het anders zijn als ze straks weer op het trainingsveld komt hoor, daar gaat ze vol. Dus daar komt ze voorlopig ook nog niet.
Heb wel nog voor de langere stukken lopen een schoentje klaar liggen. Hoefde niet, maar ik durf het nog niet aan zonder. Beetje afwisselen denk ik. Komt wel goed.
Heb wel nog voor de langere stukken lopen een schoentje klaar liggen. Hoefde niet, maar ik durf het nog niet aan zonder. Beetje afwisselen denk ik. Komt wel goed.
- Mirri
- Zeer actief
Wat fijn zeg
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
-
ingrid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooiker.
Het heeft enorm lang geduurd voor jullie beide,maar het eindresultaat is dan ook fantastisch.
Super
Super