Ushi is eind maart geopereerd aan haar achterpoot, ze heeft daar ruim 1,5 jaar geleden een ontsteking aan gehad en die bleef maar terug komen. Is een echo van gemaakt, waar niks uit kwam en toen hebben we de beslissing genomen om haar te laten opereren. Dus gewoon open maken en kijken of er zo iets gevonden werd. Uiteraard niet
Ze had ook een blaasontsteking (met struviet..), dus ook ab en dieetvoer. Dat lijkt nu ook wel over te zijn. Eind vd week ga ik weer urine brengen.
Dan Pasha.. Pasha kreeg zo'n 2 weken geleden wat kloofjes op haar neus, aan de linkerkant. Ik had eerst nog het idee dat het gewoon van ouderdom was. Maar het werd erger en haar neus ging ook dichtzitten aan die kant. Toen haar linkeroog ook dicht ging zitten de volgende dag ben ik naar de dierenarts gegaan. Om een heel lang verhaal wat korter te maken; Ze wordt verdacht van een tumor in haar neusje. Goedaardig of kwaadaardig, er is sowieso niks aan te doen en om zeker te weten of er wat zit, moet ze onder narcose/roesje. De laatste keer kwam ze heel slecht uit de narcose, dus de dierenarts wilde eerst een andere behandeling inzetten. Ze heeft nu oogdruppels en een hydrocortisone spray voor haar neus. Begin volgende week moet het verbetert zijn anders is het zo goed als zeker dat er een tumor zit. We willen dan wel nog een foto laten maken onder sedatie om te kijken of er echt iets in haar neus zit.
En dan vandaag Chuck. Het minst erg van allemaal, maar hij werd vanmiddag wakker met een Koud water staart... Heel vervelend, maar dat komt tenminste wel goed.
Ik ben er even klaar mee. Ik weet dat er mensen zijn die een hoop meer ellende met de hondjes hebben en dat het hier normaal gesproken wel heel erg meevalt, maar voor nu vind ik het stom

.