Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Appie KNPV bijtwerk (7 mnd)

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Gos
Zeer actief

Appie KNPV bijtwerk (7 mnd)

Ongelezen bericht door Gos »

Wat foto's van onze Appie (Rekeldonk's Alwyn), 7 maanden oud, met wat kort bijtwerk op een clubgenoot. Naast de veel intensievere training met zijn oudere reu is mijn man rustig aan de gang met Appie, beetje appel, apporteren, voorwerp aanblaffen en een beetje bijtwerk. En Appie vindt het allemaal leuk, dus we hebben niets te mopperen ;-) Hij is de zoon van mijn jongste teef Faiza.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gos op 05 mei 2014 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gos
Zeer actief

Re: Appie KNPV bijtwerk

Inge O schreef:ook alweer een pupje minder :jank:
In zijn koppie is hij nog een pup hoor Inge :wink: Maar in de hoogte niet hihihi, hij was al erg flink als pup maar hij is de hoogte ingegaan, niet normaal, hoop dat hij er snel mee ophoudt! Verder is het een hele relaxte, vriendelijke gup. Maar ja, vast is vast he?!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Appie KNPV bijtwerk

Ongelezen bericht door crutz »

Heerlijk ventje!
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Re: Appie KNPV bijtwerk (7 mnd)

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Goed bezig! Mooie beet!
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

mooi! :E: :E:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Wat een beer voor 7 maanden :80: ! Hij oogt heel beheerst op de foto's. Veel succes met de training :ok:
Gos
Zeer actief

Hippo schreef:Wat een beer voor 7 maanden :80: ! Hij oogt heel beheerst op de foto's. Veel succes met de training :ok:
Hij is inderdaad flink van hoogte, dat is zijn moeder ook, maar hij groeit op zich wel gelijkmatig op. Hij had wel wat kleiner mogen zijn, maar ja wat doe je eraan he? :wink:

Hij is ook behoorlijk rustig en beheerst, dat zie je goed. Tot voor kort lag hij ook gewoon maar wat te liggen als hij langs het veld aan een paaltje stond, hij snapte echt de ophef niet die andere honden maakten over wat er op het trainingsveld gebeurde. Het maakte hem de pis niet lauw. Hij vond het wel heel leuk als je hem van de paal afhaalde en hem iets liet doen, of het nou volgen, apporteren, kistje blaffen of bijten was. Maar langzaam kreeg hij in de gaten dat het toch wel leuk was om het echt goed in de gaten te houden, en nu staat hij bij actie te schooien/protesteren dat hij ook wil meedoen. Actie voorbij en meneer gaat weer liggen :mrgreen:

Enkele clubgenoten noemden hem Droef vanwege dat suffen aan het paaltje, maar nu staan ze versteld van de manier van bijten en gerustheid erin. Wij klagen niet :pffff:
Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hippo »

Gos schreef:
Hippo schreef:Wat een beer voor 7 maanden :80: ! Hij oogt heel beheerst op de foto's. Veel succes met de training :ok:
Hij is inderdaad flink van hoogte, dat is zijn moeder ook, maar hij groeit op zich wel gelijkmatig op. Hij had wel wat kleiner mogen zijn, maar ja wat doe je eraan he? :wink:

Hij is ook behoorlijk rustig en beheerst, dat zie je goed. Tot voor kort lag hij ook gewoon maar wat te liggen als hij langs het veld aan een paaltje stond, hij snapte echt de ophef niet die andere honden maakten over wat er op het trainingsveld gebeurde. Het maakte hem de pis niet lauw. Hij vond het wel heel leuk als je hem van de paal afhaalde en hem iets liet doen, of het nou volgen, apporteren, kistje blaffen of bijten was. Maar langzaam kreeg hij in de gaten dat het toch wel leuk was om het echt goed in de gaten te houden, en nu staat hij bij actie te schooien/protesteren dat hij ook wil meedoen. Actie voorbij en meneer gaat weer liggen :mrgreen:

Enkele clubgenoten noemden hem Droef vanwege dat suffen aan het paaltje, maar nu staan ze versteld van de manier van bijten en gerustheid erin. Wij klagen niet :pffff:
Klinkt bekend. Mijn Oscar, van nu 8 mnd, lag zelfs te slapen aan de paal tot een maand of 6 :80:. Pas na een paar keer bijten werd hij een beetje wakker. En nu zit hij in zijn hok te blaffen en piepen als hij de pakwerker in actie ziet. Waarom druk doen als het niet nodig is denkt hij :mrgreen:

Zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen van 'm.
Vind t trouwens wel mooi van die grote honden als ze in verhouding zijn. Maar ben toch wel blij dat Oscar een normale maat heeft. Is voor mij wel iets beter handelbaar dan zo'n kalf :wink:
Gos
Zeer actief

Oh Appie is nu wat wakkerder aan het paaltje maar als je hem in de auto legt i.p.v. aan het paaltje, dan gaat hij gewoon liggen ;-) Maar goed, je hebt het niet voor het uitkiezen, ze zijn zoals ze zijn en daar moet je het maar mee doen, groot of klein.
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”