Ik zal waarschijnlijk ook niet erg actief bezig zijn haha, ik doe een goede jas aanHilde schreef:Ik vond het kouddddd! Maargoed, ik sta ook stil

Moderator: moderatorteam
Ik zal waarschijnlijk ook niet erg actief bezig zijn haha, ik doe een goede jas aanHilde schreef:Ik vond het kouddddd! Maargoed, ik sta ook stil
Adjani & Tyson schreef:was inderdaad een triest gezichtcrutz schreef: Werd alleen ff ziek vd aanblik van (diverse) honden in honden rolstoelen die nog niet eens meer controle over hun sluitspier hadden gezien de pamper die ze om hadden
Vandaag waren ze er weer...nathalie schreef:Beetje jammer dat ze er nog steeds in rond rollen... Zie dat sneue koppie nog voor me, wat om me afgestrompeld kwam vorig jaar..
jesHilde schreef:Vandaag waren ze er weer...nathalie schreef:Beetje jammer dat ze er nog steeds in rond rollen... Zie dat sneue koppie nog voor me, wat om me afgestrompeld kwam vorig jaar..![]()
![]()
De lab Sabine? Die deed het mooi zelfverzekerd en snel.
Ja er is een stand met jacht gebeuren.. je kan er veel geld uitgeven als je wiltnathalie schreef:Valt er een hoop te shoppen tegen mooie prijsjes? Moet ik veel geld pinnen![]()
Staat er ook een stand met jachtartikelen?
kloesje schreef:Ja er is een stand met jacht gebeuren.. je kan er veel geld uitgeven als je wiltnathalie schreef:Valt er een hoop te shoppen tegen mooie prijsjes? Moet ik veel geld pinnen![]()
Staat er ook een stand met jachtartikelen?
Wat grappig! Heb ik de hele dag langs jullie gezeten zonder dit te weten?grover schreef:Wij waren er vandaag ook met een stand van de RV dus heb uiteindelijk niet veel van het hele feest gezienWe waren maar met een kleine delegatie dit jaar maar het was gezellig, het zonnetje scheen en ik ben verdorie nog verbrand ook
Ol heeft zich echt voorbééldig gedragen
Ging (over het geheel) prima met drie reuen in de stand, hij heeft een hele poos heerlijk tussen m'n benen in het zonnetje gezeten, slijmjurkend naar iedereen die maar naar 'm keek, en hij was vréselijk verliefd op een van de stabijdames in de stand naast ons
(ohja, en ook op Abygail van Annemie, maar da's al tijden zo)
v. 't Brabantse Bont schreef:Wat grappig! Heb ik de hele dag langs jullie gezeten zonder dit te weten?grover schreef:Wij waren er vandaag ook met een stand van de RV dus heb uiteindelijk niet veel van het hele feest gezienWe waren maar met een kleine delegatie dit jaar maar het was gezellig, het zonnetje scheen en ik ben verdorie nog verbrand ook
Ging (over het geheel) prima met drie reuen in de stand, hij heeft een hele poos heerlijk tussen m'n benen in het zonnetje gezeten, slijmjurkend naar iedereen die maar naar 'm keek, en hij was vréselijk verliefd op een van de stabijdames in de stand naast ons
Die stabijdame was mijn Dieke.
Daar zaten mijn dames inderdaad ook tussen.kloesje schreef:Oooh dan heb ik jou denk ik ook gezien, toen de stabijs aan het einde van de dag aan het zwemmen waren en met een balletje aan het spelen, toen heb ik Macho daar ook nog even laten pootje baden
Wahaha dat meen jev. 't Brabantse Bont schreef:Wat grappig! Heb ik de hele dag langs jullie gezeten zonder dit te weten?grover schreef:Wij waren er vandaag ook met een stand van de RV dus heb uiteindelijk niet veel van het hele feest gezienWe waren maar met een kleine delegatie dit jaar maar het was gezellig, het zonnetje scheen en ik ben verdorie nog verbrand ook
Klopt wij zaten vlak bij de ingang achter het hek, ik moest rond half 10/kwart voor 10 starten, toen was ik aan het ingooienv. 't Brabantse Bont schreef:Daar zaten mijn dames inderdaad ook tussen.kloesje schreef:Oooh dan heb ik jou denk ik ook gezien, toen de stabijs aan het einde van de dag aan het zwemmen waren en met een balletje aan het spelen, toen heb ik Macho daar ook nog even laten pootje baden![]()
Ik had jullie toen niet gezien, maar eerder op de dag wel, nog voor 10-en, toen jullie aan het oefenen waren.(van buiten het terrein zagen we jullie).
v. 't Brabantse Bont schreef:Wat grappig! Heb ik de hele dag langs jullie gezeten zonder dit te weten?grover schreef:Wij waren er vandaag ook met een stand van de RV dus heb uiteindelijk niet veel van het hele feest gezienWe waren maar met een kleine delegatie dit jaar maar het was gezellig, het zonnetje scheen en ik ben verdorie nog verbrand ook