Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
(spoed) vraag torsie
Moderator: moderatorteam
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Re: (spoed) vraag torsie
Vreselijk ! Ik heb het 3 keer mee gemaakt bij mijn dalmatier, na de 3de maagtorsie is zijn maag vastgezet maar hij heeft het niet overleeft. Dit is het ergste wat er kan gebeuren zo een maagtorsie. Heel veel sterkte en beterschap en kleine porties voeren.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dank je wel en inderdaad dit is echt verschrikkelijk om te zien ze was ook echt compleet in paniekute schreef:Vreselijk ! Ik heb het 3 keer mee gemaakt bij mijn dalmatier, na de 3de maagtorsie is zijn maag vastgezet maar hij heeft het niet overleeft. Dit is het ergste wat er kan gebeuren zo een maagtorsie. Heel veel sterkte en beterschap en kleine porties voeren.
Ze krijgen hier altijd al 3 keer per dag eten, een van de andere honden heeft een chronische maag/darm aandoening en die moet meerdere keren per dag eten. Dus eigenlijk uit gemakzucht geef ik de rest ook gewoon 3 keer
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ja, alleen allemaal wat vaag. Of net boven de normale waarden of net eronder, maar geen duidelijk beeld wat er nu is.LongFields schreef:Nog verdere bloeduitslagen ontvangen van Kenzo?
Ik laat het hierbij, voor hem alleen maar stress bij de dierenarts en ontlasting gaat weer beter met volkoren macaroni.
Hij wordt bijna 11 en van mij mag hij lekker genieten. Hij heeft zeer waarschijnlijk een melanoom op zijn voorpoot, maar deze zit er al maanden en is niet gegroeid oid.
DA wil het weghalen ik niet, want dan gaat hij er juist last van krijgen hechtingen, weinig huid om te hechten etc.
Zolang hij blijft zoals hij nu is met af en toe een pijnstiller voor de artrose mag hij lekker genieten van zijn oude dag.
Ik kan wel allerlei onderzoeken laten doen en als het dan fout is dan weet ik het, maar ik wil geen polonaise meer aan zijn lijf dus dan is het eigenlijk alleen voor mijzelf dat ik het weet en ik belast hem dan met allerlei onderzoeken etc voor mijzelf.
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Ik vind dat een zeer goede keuze. Hem lekker van zijn oude dag laten genieten.Demi schreef:Ja, alleen allemaal wat vaag. Of net boven de normale waarden of net eronder, maar geen duidelijk beeld wat er nu is.LongFields schreef:Nog verdere bloeduitslagen ontvangen van Kenzo?
Ik laat het hierbij, voor hem alleen maar stress bij de dierenarts en ontlasting gaat weer beter met volkoren macaroni.
Hij wordt bijna 11 en van mij mag hij lekker genieten. Hij heeft zeer waarschijnlijk een melanoom op zijn voorpoot, maar deze zit er al maanden en is niet gegroeid oid.
DA wil het weghalen ik niet, want dan gaat hij er juist last van krijgen hechtingen, weinig huid om te hechten etc.
Zolang hij blijft zoals hij nu is met af en toe een pijnstiller voor de artrose mag hij lekker genieten van zijn oude dag.
Ik kan wel allerlei onderzoeken laten doen en als het dan fout is dan weet ik het, maar ik wil geen polonaise meer aan zijn lijf dus dan is het eigenlijk alleen voor mijzelf dat ik het weet en ik belast hem dan met allerlei onderzoeken etc voor mijzelf.
Ik hoop dat je nu zelf weer een beetje rust hebt etc
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.