Nee als er via FB niet aan kan komen, ga ik daar inderdaad kijken.
Moderator: moderatorteam
Hoe is het gegaan?Sanne!! schreef:zo onze eerste wedstrijd is achter de rug.
nu eens bekijken wat er voor de guru gevraagd wordt en dan gaan we er tegenaan.
Goed zeg! Ik ben erg benieuwd naar het filmpjeSanne!! schreef:Hartstikke goed voor een eerste keer
We hadden 81 punten van de 100. En dat terwijl zowel Nala als ik nog nooit een wedstrijd in deze tak gelopen hadden.
Mochten jullie het leuk vinden heb ik wel een filmpje ervan.
Oké dank je wel!Tallie schreef:Het filmpje upload je op YouTube en de link stuur je naar nando@inthedoghousedtc.com
Betalen kun je door €15,- over te maken via PayPal naar donna@inthedoghousedtc.com
Als je geen PayPal hebt kun je hun bankgegevens opvragen per mail.
Crisis, wat heb jij een leuke hond zeg!sky schreef:Ik weet nog niet of we geslaagd zijn voor de Uber Dude (ben niet ongeduldig hoorhoelang duurt het voordat je iets hoort
) maar ik ben toch maar begonnen met de Ninja.
hier dus ons tweede filmpje
Ah, wat leuk! Jullie zijn echt wel geslaagd hoorsky schreef:Ik weet nog niet of we geslaagd zijn voor de Uber Dude (ben niet ongeduldig hoorhoelang duurt het voordat je iets hoort
) maar ik ben toch maar begonnen met de Ninja.
hier dus ons tweede filmpje
Idemsbientje schreef:ik ga ook weer verder vanaf nu ja
Ik ook!Mutt schreef:Een beetje van beide eigenlijk, haha.
Ze weten niet precies wat de bedoeling is en daardoor dus niet wat ze moeten doen om het te volbrengen.
Als ik een koekje op hun neus leg, dan blijft 'ie vaak liggen omdat ze mij aankijken en de neus zo horizontaal blijft, maar niet omdat ze dus weten dat dit de bedoeling is. Dit beloon ik uiteraard ook maar dat kwartje valt niet helemaal.
Toen ik de eerste keer Boef 'pak maar' heel enthousiast zei, kreeg ik een beetje dit terug:
Haha. Is niet erg we zitten in principe al op genoeg, maar vond het wel leuk om ook de rest aan te leren.
Als iemand tips heeft, hoor ik het graag
Bedankt voor de tip!Tallie schreef:Tallie veegde het koekje altijd met haar poot van haar neus, maar inmiddels kan ze de balance & catch prima. Ze kan heel goed koekjes vangen, dus daar heb ik het commando "catch" aan gekoppeld. Toen koekje op haar neus en het commando catch en toen had ze het vrijwel meteen door
Leuk!Mutt schreef:Nou Boefje haar Uber dude filmpje staat er inmiddels ook op: *klik*