http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... hart-soest
Moderator: moderatorteam
Wat?kaatje888 schreef:Of is dit gewoon belachelijk en sneu![]()
http://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/ ... hart-soest
Ja dat is inderdaad belachelijk.renee-uk schreef:dat dat hondje zo verkloot is, is sneu maar belachelijk?
wat is er belachelijk?
hondje zou hier prima kunnen en ik denk echt niet dat ik de enige ben waarbij dat zo is
Tja, vrij eenzijdig verhaal zo he. Zo te lezen is hij via een stichting geplaatst. Die zullen wel iets goeds in haar hebben gezien en zie ook niet wat er mis is met het hebben van een roedeltje.kaatje888 schreef:Een alleenstaande moeder met 2 kinderen en 3 andere honden.
Ze adopteert een hondje uit roemenië (wat niet erg is), maar
verwacht er dan bij dat het hondje kant en klaar is.
Ze voed hem niet op, nu heeft hij problemen ontwikkeld en wordt in het asiel gedumpt.
ach dat verwachten dat men niks hoeft te doen komt wel bij meer mensen voor en dan gaat het niet alleen om opvoeden.kaatje888 schreef:Ja dat is inderdaad belachelijk.renee-uk schreef:dat dat hondje zo verkloot is, is sneu maar belachelijk?
wat is er belachelijk?
hondje zou hier prima kunnen en ik denk echt niet dat ik de enige ben waarbij dat zo is
Het is belachelijk dat ze verwacht dat ze niks hoeft te doen om het een normaal opgevoed hondje te laten worden.
Ik zeg ook niet dat er iets mis is met een roedeltje hebben.dagmar88 schreef:Tja, vrij eenzijdig verhaal zo he. Zo te lezen is hij via een stichting geplaatst. Die zullen wel iets goeds in haar hebben gezien en zie ook niet wat er mis is met het hebben van een roedeltje.kaatje888 schreef:Een alleenstaande moeder met 2 kinderen en 3 andere honden.
Ze adopteert een hondje uit roemenië (wat niet erg is), maar
verwacht er dan bij dat het hondje kant en klaar is.
Ze voed hem niet op, nu heeft hij problemen ontwikkeld en wordt in het asiel gedumpt.
Zo van de foto zou ik trouwens zeggen dat het een mix is van herder, stafford en iets kleins (teckel of terrier) en lijkt het me al geen makkelijke hond.
Inderdaad.Tara schreef:Nou zeg, wat een aannames zeg! Weet jij veel wat die stichting haar verteld heeft?kaatje888 schreef:Ja dat is inderdaad belachelijk.renee-uk schreef:dat dat hondje zo verkloot is, is sneu maar belachelijk?
wat is er belachelijk?
Het is belachelijk dat ze verwacht dat ze niks hoeft te doen om het een normaal opgevoed hondje te laten worden.
Waar prima kunnen?
Die stichting is nu ook niet in beeld, dus wie weet hoe ze haar verkeerd voorgelicht hebben?
Je kent het hele verhaal niet, dus ik zou maar voorzichtig zijn met je vooroordelen.
Ik denk niet dat je van een hondje van ong 6 maand uit roemenië kan verwachten dat hij helemaal opgevoed en makkelijk is.Jeannettebo schreef:Ik vind dat je wel erg makkelijk veroordelende conclusies trekt...
Mss zocht ze ook wel een makkelijk hondje en is dat hondje hierop uitgekozen. Wel vaker blijkt eea nders te zijn dan er in eerste instantie verteld wordt natuurlijk. Ze zal niet de eerste zijn die dat zoekt en mss zijn de andere honden die ze al had idd zo makkelijk, dan verkijk je je al snel. Wat het feit dat het een alleenstaande moeder is met twee kinderen er negatief mee te maken heeft weet ik niet, enkel dat het hondje dus kinderen gewend is..
renee-uk schreef:ach dat verwachten dat men niks hoeft te doen komt wel bij meer mensen voor en dan gaat het niet alleen om opvoeden.kaatje888 schreef:Ja dat is inderdaad belachelijk.renee-uk schreef:dat dat hondje zo verkloot is, is sneu maar belachelijk?
wat is er belachelijk?
ik weet wel belachelijker dingen eigenlijk, honden met pijn eindeloos door laten lopen enzo.
ook terug te voeren naar desinteresse van de baas.
waar hier?
bij mij als ik op zoek zou zijn naar een hond.
en zoals ik al zeg, ben ik vast niet de enige die zo'n hond zover zal kunnen krijgen dat ie weer wat normaler gedrag gaat vertonen.
Je kan het opmaken uit het verhaal.Tara schreef:Nou zeg, wat een aannames zeg! Weet jij veel wat die stichting haar verteld heeft?kaatje888 schreef:Ja dat is inderdaad belachelijk.renee-uk schreef:dat dat hondje zo verkloot is, is sneu maar belachelijk?
wat is er belachelijk?
Waar prima kunnen?
Die stichting is nu ook niet in beeld, dus wie weet hoe ze haar verkeerd voorgelicht hebben?
Je kent het hele verhaal niet, dus ik zou maar voorzichtig zijn met je vooroordelen.
Nou ja, kennelijk is het heel belangrijk dat het een alleenstaande moeder met een roedeltje iskaatje888 schreef: Ik zeg ook niet dat er iets mis is met een roedeltje hebben.
Vind het alleen sneu voor het hondje.
En apart dat de stichting het hondje niet terug neemt en in een gastgezin plaatst
Je zou ook kunnen zeggen dat het knap is van het baasje te weten waar haar makke ligt en dat ze de hond in het asiel plaatst omdat ze weet dat zij het probleem niet op kan lossen.kaatje888 schreef:Ik denk niet dat je van een hondje van ong 6 maand uit roemenië kan verwachten dat hij helemaal opgevoed en makkelijk is.Jeannettebo schreef:Ik vind dat je wel erg makkelijk veroordelende conclusies trekt...
Mss zocht ze ook wel een makkelijk hondje en is dat hondje hierop uitgekozen. Wel vaker blijkt eea nders te zijn dan er in eerste instantie verteld wordt natuurlijk. Ze zal niet de eerste zijn die dat zoekt en mss zijn de andere honden die ze al had idd zo makkelijk, dan verkijk je je al snel. Wat het feit dat het een alleenstaande moeder is met twee kinderen er negatief mee te maken heeft weet ik niet, enkel dat het hondje dus kinderen gewend is..
Dat word onderschat.
Het gaat er om dat jij een alleenstaande moeder bent met 2 kinderen.dagmar88 schreef:Nou ja, kennelijk is het heel belangrijk dat het een alleenstaande moeder met een roedeltje iskaatje888 schreef: Ik zeg ook niet dat er iets mis is met een roedeltje hebben.
En apart dat de stichting het hondje niet terug neemt en in een gastgezin plaatst![]()
En ook dat weet je niet. Ook stichtingen hebben maar zo veel invloed. Misschien vond(en) de tweede adoptant(en) dit een betere optie.
Mijn stichting is er mee gestopt. Ze deden alles met z'n tweeën en met een groeiend gezin ging het niet meer.
Tibbe en nog een ander hondje zijn de laatsten; daarna houdt het op.
er staat dat dit hondje niet is opgevoed.bouvierpoedel schreef:Je zou ook kunnen zeggen dat het knap is van het baasje te weten waar haar makke ligt en dat ze de hond in het asiel plaatst omdat ze weet dat zij het probleem niet op kan lossen.kaatje888 schreef:Ik denk niet dat je van een hondje van ong 6 maand uit roemenië kan verwachten dat hij helemaal opgevoed en makkelijk is.Jeannettebo schreef:Ik vind dat je wel erg makkelijk veroordelende conclusies trekt...
Dat word onderschat.
Omdat er ook nog kinderen en 2 honden lopen.![]()
Of gewoon doorgaan met zeiken over anderen om te laten zien hoe geweldig jezelf bent ,kan ook..
Oh dus omdat jij geen eigen mening kan vormen neem je maar aan wat anderen zeggen.?kaatje888 schreef:Je kan het opmaken uit het verhaal.Tara schreef:Nou zeg, wat een aannames zeg! Weet jij veel wat die stichting haar verteld heeft?kaatje888 schreef:Ja dat is inderdaad belachelijk.renee-uk schreef:dat dat hondje zo verkloot is, is sneu maar belachelijk?
wat is er belachelijk?
Waar prima kunnen?
Er staat dat ze het hondje niet goed heeft opgevoed.
En ja, de stichting is waarschijnlijk ook fout in dit verhaal.
nou nee.kaatje888 schreef:![]()
Jij komt hier met dingen aanzetten wat hier niet mee te maken heeft.
Als je iets te zeggen hebt tegen mij, doe dat dan via pb.
Ow het hondje zou ook prima weer een baasje kunnen krijgen.
Alleen apart dat hij in het asiel beland
Tibbe is hier sinds februari 2013. Hij is gepromoot op de website, facebook en marktplaats.kaatje888 schreef: Ow het hondje zou ook prima weer een baasje kunnen krijgen.
Als ik geen eigen mening had, had ik het hier niet geplaatst, niet?Oh dus omdat jij geen eigen mening kan vormen neem je maar aan wat anderen zeggen.?
Als dat belachelijk is, waarom kom jij hier dan ook met je berichtjes over wat er ook gebeurd kan zijn.renee-uk schreef:nou nee.kaatje888 schreef:![]()
als je een hele boterberg op je hoofd heb lijkt het me gewoon minder gepast om, zonder enige kennis van de omstandigheden, woorden als belachelijk in het rond te strooien.
en waarom zou ik dat per pb doen als het hier ook gewoon kan?
Je neemt het anders gewoon klakkeloos over.kaatje888 schreef:Als ik geen eigen mening had, had ik het hier niet geplaatst, niet?Oh dus omdat jij geen eigen mening kan vormen neem je maar aan wat anderen zeggen.?
en alweer 'nou nee'kaatje888 schreef:Als dat belachelijk is, waarom kom jij hier dan ook met je berichtjes over wat er ook gebeurd kan zijn.renee-uk schreef:nou nee.kaatje888 schreef:![]()
als je een hele boterberg op je hoofd heb lijkt het me gewoon minder gepast om, zonder enige kennis van de omstandigheden, woorden als belachelijk in het rond te strooien.
en waarom zou ik dat per pb doen als het hier ook gewoon kan?
Omdat je met deze onzin komt aanzetten, als ik een bericht plaatst.
Beetje sneu vind je zelf ook niet.
kaatje888 schreef: Het gaat er om dat jij een alleenstaande moeder bent met 2 kinderen.
Je hebt al 3 honden.
Dan is het vaak erg lastig om een hondje uit een ander land te nemen,
die nog helemaal niks weet en die op te voeden.
Dat gaat niet over 1 dag.
Daar gaat het om, en niet om een alleenstaande moeder.
Ja he?Cleva schreef:Wat een ontzettend charmant hondje.
wat een rare beredenering. Ik ben ook alleenstaand en heb 3 honden. (geen moeder dan gelukkig, maar wel werkend)kaatje888 schreef:Het gaat er om dat jij een alleenstaande moeder bent met 2 kinderen.dagmar88 schreef:Nou ja, kennelijk is het heel belangrijk dat het een alleenstaande moeder met een roedeltje iskaatje888 schreef: Ik zeg ook niet dat er iets mis is met een roedeltje hebben.
En apart dat de stichting het hondje niet terug neemt en in een gastgezin plaatst![]()
En ook dat weet je niet. Ook stichtingen hebben maar zo veel invloed. Misschien vond(en) de tweede adoptant(en) dit een betere optie.
Mijn stichting is er mee gestopt. Ze deden alles met z'n tweeën en met een groeiend gezin ging het niet meer.
Tibbe en nog een ander hondje zijn de laatsten; daarna houdt het op.
Je hebt al 3 honden.
Dan is het vaak erg lastig om een hondje uit een ander land te nemen,
die nog helemaal niks weet en die op te voeden.
Dat gaat niet over 1 dag.
Daar gaat het om, en niet om een alleenstaande moeder.
ja he... vond ik ook heel stiekemCleva schreef:Wat een ontzettend charmant hondje.