Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond op roller band
Moderator: moderatorteam
-
Dinos
Re: Hond op roller band
Wat ik gezien heb in U.S is dat vele een hond hebben die vervolgens in tuintje kwakken en het gek gaan vinden dat die zelf een hobby gaat zoeken blaffen ,stoelen kapotbijt , planten uitgraaft, baasje terroriseren , etc etc dit gedrag was waarschijnlijk niet gebeurt als je de hond zijn nodige beweging en vertier had gegeven. Nu moet ie maar op de loopband want dan kunnen wij gewoon door met netwerken en social media.
Deze gevallen doelde ik op, maar het leuke van topic is dat je zo wel een bredere kijk op loopband krijgt door de reactie,s.
Deze gevallen doelde ik op, maar het leuke van topic is dat je zo wel een bredere kijk op loopband krijgt door de reactie,s.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Mijn reactie was ook niet tegen jou gericht maar meer in zijn algemeenheid en vooral tegen Hanneke's bijzonder kortzichtig gebruik van de term "achterlijk".Dinos schreef:Ik veroordeel helemaal niemand dit hoor ik drie leden roepen?
Een loopband kan geen wandeling in de natuur vervangen maar kan wel een toevoeging zijn. Verder moet je bedenken dat Cesar Millan vooral in bepaalde huishoudens gaat helpen ( niet bepaald doorsnee en voornamelijk verwende welgestelden) en juist hij propageert ook lange wandelingen buiten.
- gyanty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Dinos schreef: En @ Gyanty ik hoef hier mijn mening niet te verdedigen hoor zeker niet tegenover jou . Mijn vraag was ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt. Als je een persoonlijk probleem hebt met mij kan je me altijd pb sturen en krijg je netjes antwoord terug.
Uuhhhmmm gevoelige snaar geraakt? Ik verkondig mijn mening als reactie op jou stuk of was dat ook al niet de bedoeling? Je hebt al een mening gevormd over de loopband op basis van iets waar je overduidelijk niets meer over opgezocht hebt. Iets om je aan het denken te zetten. Ik zit achter een computer, ken jou niet, dus ik zou niet inzien waarom ik moeite met jou zou moeten hebben?

- dagmar88
- Zeer actief
Schijnt in te zijn, uithalen en verongelukt zitten doengyanty schreef:Dinos schreef: En @ Gyanty ik hoef hier mijn mening niet te verdedigen hoor zeker niet tegenover jou . Mijn vraag was ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt. Als je een persoonlijk probleem hebt met mij kan je me altijd pb sturen en krijg je netjes antwoord terug.
Uuhhhmmm gevoelige snaar geraakt? Ik verkondig mijn mening als reactie op jou stuk of was dat ook al niet de bedoeling? Je hebt al een mening gevormd over de loopband op basis van iets waar je overduidelijk niets meer over opgezocht hebt. Iets om je aan het denken te zetten. Ik zit achter een computer, ken jou niet, dus ik zou niet inzien waarom ik moeite met jou zou moeten hebben?
-
Dinos
Nee heel graag meningen zijn zeker welkom en leerzaam, alleen iemand anders zijn mening niet respecteren heb ik beetje moeite mee. Maar had topic wat uitgebreider op moeten zetten en mijn voorlaatste reactie daar bij moeten voegen, dan was het wat duidelijker geweest sorry.gyanty schreef:Dinos schreef: En @ Gyanty ik hoef hier mijn mening niet te verdedigen hoor zeker niet tegenover jou . Mijn vraag was ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt. Als je een persoonlijk probleem hebt met mij kan je me altijd pb sturen en krijg je netjes antwoord terug.
-
Dinos
Ook weer uit je holletje gekropen.dagmar88 schreef:Schijnt in te zijn, uithalen en verongelukt zitten doengyanty schreef:Dinos schreef: En @ Gyanty ik hoef hier mijn mening niet te verdedigen hoor zeker niet tegenover jou . Mijn vraag was ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt. Als je een persoonlijk probleem hebt met mij kan je me altijd pb sturen en krijg je netjes antwoord terug.
- Hanneke2
- Zeer actief
Als middel om te revalideren, dat is wel een heel ander verhaal. Maar volgens mij ging het hier om een loopband als vervanging van normaal wandelen.jacq1970 schreef:Niet als vervanging van normaal wandelen maar als extra of als revalidatie middel vind ik het prima hoor.. niet meteen gelijk zo veroordelend reageren, dat vind ik namelijk nog stommer en dat jij alleen kan bedenken dat iemand die lichamelijk gehandicapt is zoiets zou gebruiken is een gebrek van jezelf?
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
- gyanty
- Zeer actief
Gut het moet tegenwoordig allemaal maar kunnen. We moeten allemaal maar onze mening spuiten al hebben we er geen kaas van gegeten. Dat heeft helemaal niks met geen respect voor jou mening te maken. Dat heeft met algemene fatsoensnormen te maken om niet altijd maar alles eruit te gooien voor je je ergens in verdiept hebt of er maar enigszins met gezond verstand er over nagedacht te hebben. Door maar meteen de knuppel in het hoenderhok te gooien kweek je nooit begrip voor elkaar en krijg je dus een reactie van eigen waarde.... Door het maar vooraf niet te vinden kunnen heb je al bij voorbaat geen respect voor iemand die het dus wel om goede redenen gebruikt (en een ieder kan bedenken dat er naast dom gebruik ook altijd goed gebruik is, al zie je dat niet meteen). Dus de pot verwijt de ketel in dit geval.Dinos schreef:Nee heel graag meningen zijn zeker welkom en leerzaam, alleen iemand anders zijn mening niet respecteren heb ik beetje moeite mee. Maar had topic wat uitgebreider op moeten zetten en mijn voorlaatste reactie daar bij moeten voegen, dan was het wat duidelijker geweest sorry.gyanty schreef:Dinos schreef: En @ Gyanty ik hoef hier mijn mening niet te verdedigen hoor zeker niet tegenover jou . Mijn vraag was ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt. Als je een persoonlijk probleem hebt met mij kan je me altijd pb sturen en krijg je netjes antwoord terug.

- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik snap nooit waarom mensen denken dat anderen het gebruiken als vervanging voor iets, alsof alle andere hondensport ook een veranging zijn, is agility dan ook een vervanging voor wandelingen? Ik heb hier een loopband en die loopband word gezien als een extra bezigheid, het is ook totaal niet te vergelijken met wandelen. Vergt geestelijk veel meer van de hond.
-
Dinos
Ik weet niet of je topic goed gelezen hebt , er staat mijn mening en benieuwd naar die van jullie.gyanty schreef:Gut het moet tegenwoordig allemaal maar kunnen. We moeten allemaal maar onze mening spuiten al hebben we er geen kaas van gegeten. Dat heeft helemaal niks met geen respect voor jou mening te maken. Dat heeft met algemene fatsoensnormen te maken om niet altijd maar alles eruit te gooien voor je je ergens in verdiept hebt of er maar enigszins met gezond verstand er over nagedacht te hebben. Door maar meteen de knuppel in het hoenderhok te gooien kweek je nooit begrip voor elkaar en krijg je dus een reactie van eigen waarde.... Door het maar vooraf niet te vinden kunnen heb je al bij voorbaat geen respect voor iemand die het dus wel om goede redenen gebruikt (en een ieder kan bedenken dat er naast dom gebruik ook altijd goed gebruik is, al zie je dat niet meteen). Dus de pot verwijt de ketel in dit geval.Dinos schreef:Nee heel graag meningen zijn zeker welkom en leerzaam, alleen iemand anders zijn mening niet respecteren heb ik beetje moeite mee. Maar had topic wat uitgebreider op moeten zetten en mijn voorlaatste reactie daar bij moeten voegen, dan was het wat duidelijker geweest sorry.gyanty schreef:Dinos schreef: En @ Gyanty ik hoef hier mijn mening niet te verdedigen hoor zeker niet tegenover jou . Mijn vraag was ben benieuwd hoe hier over gedacht wordt. Als je een persoonlijk probleem hebt met mij kan je me altijd pb sturen en krijg je netjes antwoord terug.
Ik heb nergens iemand veroordeeld.
Maar lezen is voor sommige blijkbaar moeilijk, Had de latere opmerking van mij in topic moeten bijvoegen . Nogmaals meningen zijn welkom en inderdaad zijn er dingen zoals training waar ik niet aan gedacht had, erg hè daar is dan juist een forum voor .
- gyanty
- Zeer actief
Topic prima gelezen hoor, misschien een boodschap voor jezelf? Ik zie ook nergens dat ik jou specifiek veroordeel.... toch? Ik zie in ieder geval niet dat ik iets letterlijk aan jou gericht heb? Dus misschien even lekker hele onderwerp opnieuw lezenDinos schreef:Ik weet niet of je topic goed gelezen hebt , er staat mijn mening en benieuwd naar die van jullie.gyanty schreef:Gut het moet tegenwoordig allemaal maar kunnen. We moeten allemaal maar onze mening spuiten al hebben we er geen kaas van gegeten. Dat heeft helemaal niks met geen respect voor jou mening te maken. Dat heeft met algemene fatsoensnormen te maken om niet altijd maar alles eruit te gooien voor je je ergens in verdiept hebt of er maar enigszins met gezond verstand er over nagedacht te hebben. Door maar meteen de knuppel in het hoenderhok te gooien kweek je nooit begrip voor elkaar en krijg je dus een reactie van eigen waarde.... Door het maar vooraf niet te vinden kunnen heb je al bij voorbaat geen respect voor iemand die het dus wel om goede redenen gebruikt (en een ieder kan bedenken dat er naast dom gebruik ook altijd goed gebruik is, al zie je dat niet meteen). Dus de pot verwijt de ketel in dit geval.Dinos schreef:Nee heel graag meningen zijn zeker welkom en leerzaam, alleen iemand anders zijn mening niet respecteren heb ik beetje moeite mee. Maar had topic wat uitgebreider op moeten zetten en mijn voorlaatste reactie daar bij moeten voegen, dan was het wat duidelijker geweest sorry.gyanty schreef:
Ik heb nergens iemand veroordeeld.
Maar lezen is voor sommige blijkbaar moeilijk, Had de latere opmerking van mij in topic moeten bijvoegen . Nogmaals meningen zijn welkom en inderdaad zijn er dingen zoals training waar ik niet aan gedacht had, erg hè daar is dan juist een forum voor .