Kan het kwaad als een hond een dode vis opeet?
Ehh........Tjebbe is nog springlevend, maar is de afgelopen weken toch wel erg goed in het opsporen van dode vis en dat moet natuurlijk ook uitgebreid verorbert worden.
Ik weet niet of ik hier nou zo blij mee ben.
Ze rent als een dolle stier heen en weer met die vis in haar bek, en ik heb mijn pogingen om die vis te bemachtigen maar gestaakt want ik stond dus echt voor................
Helemaal opgewonden gaat ze dan aan die vis trekken en eten.......
Ik liep uiteindelijk maar door en gelukkig kwam ze mij op een gegeven moment achterna (zonder vis) maar ja, ze had er al flink van gegeten.
Wat zouden jullie doen?
Tips zijn heel erg welkom.
Groetjes,
Karin.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vis eten
Moderator: moderatorteam
Zo snel mogelijk zien dat je hond die vis loslaat. Dat was vaak helaas niet op stem (althans bij Stanley), dus dan komt er echt wel een peloton gegooide stenen aan te pas met daarachter het commanco BAH. Liet hij los zei ik GOED ZO en rende ik keihard zijn richting uit, want vaak liep hij dan terug naar die vis om het weer op te pakken, maar durfde dan niet meer. Eenmaal langs die vis, dan was er niets meer aan de hand. Dan kreeg hij zijn bal als beloning. Nu loopt hij er netjes langs, evenals langs dooie eenden en meerkoeten. Dooie ontbonden dieren kunnen allerlei ziektes veroorzaken.
Hij gaat nu voor de levende have.
Van de zomer is Stanley flink beroerd geweest of van een happie rotte vis, of van paardendrollen waarin wormenkuur zat.
Groetjes van
Sandra en

Van de zomer is Stanley flink beroerd geweest of van een happie rotte vis, of van paardendrollen waarin wormenkuur zat.
Groetjes van
Sandra en
qyan sleurde ook wel eens de dode vissen uit het water, maar die is er toch 1 keer goed beroerd van geweest. ik vertrouw het niet en probere hem dus voor te zijn, mocht ik het zien. maar ben ik te laat, dan zwaait er toch wat, heel snel los of anders:.......
boos baasje is nooit leuk natuurlijk.
hij mag van mij rauwe dode vis eten, maar wel vis die is gekocht bij de visboer

hij mag van mij rauwe dode vis eten, maar wel vis die is gekocht bij de visboer

- Peet2
- Zeer actief
Ik leer mijn honden zo vroeg mogelijk al om te ruilen...Dus ik mag altijd iets lekkers afpakken (bijv kluif of speeltje of koekje) in ruil voor iets lekkers. Dus als mijn hond iets te pakken heeft wat ik niet vertrouw, ren ik niet achter hem aan, maar zeg juist heel rustig Ohhh, wat heb jij daar? Ruilen? en dan zogauw als hij het loslaat meteen een koekje geven...Werkt altijd!!
Enne, van een rotte vis kunnen ze goed ziek worden....Geef liever wat van de visboer, of een stuk diepvries-visfilet...ff magnetronnen...vinden ze vaak heerlijk!
Peet
Enne, van een rotte vis kunnen ze goed ziek worden....Geef liever wat van de visboer, of een stuk diepvries-visfilet...ff magnetronnen...vinden ze vaak heerlijk!
Peet

- MissTique
- Actief
- Contacteer:
peet, er zijn natuurlijk altijd honden die koste wat kost niet ruilen of zelfs loslaten, wat voor lekkers je ze ook voorschoteldPeet2 schreef:Ik leer mijn honden zo vroeg mogelijk al om te ruilen...Dus ik mag altijd iets lekkers afpakken (bijv kluif of speeltje of koekje) in ruil voor iets lekkers. Dus als mijn hond iets te pakken heeft wat ik niet vertrouw, ren ik niet achter hem aan, maar zeg juist heel rustig Ohhh, wat heb jij daar? Ruilen? en dan zogauw als hij het loslaat meteen een koekje geven...Werkt altijd!!
Peet