Ik heb komende dinsdag een afspraak bij mijn podoloog en omdat die niet om de hoek is, neem ik kids (het is vakantie) en hondjes mee. Ik wil voor of na die tijd ergens gaan wandelen met het spul, maar waar is het leuk voor beide (hond en kind)? Met google kom ik op 2 losloopgebieden, Zuigerplas en Gelderse hout. Is een van de 2 rustiger of leuker?
Wie mee wil lopen is welkom overigens!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Eenmalig wandelen in Lelystad, waar is het leuk?
Moderator: moderatorteam
- sybertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermix
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Eenmalig wandelen in Lelystad, waar is het leuk?
Gelderse hout is geen drol aan. Zuigerplas is leuk lopen, zowel om de plas of de buitenkanten.
Wat erg leuk is om te lopen is het natuurpark. Mogen honden wel niet los, maar toch de moeite waard om daar een wandeling te doen.
Bij de groene velden kan je ook erg leuk lopen alleen kom je daar met regelmaat paarden (met ruiters uiteraard haha) tegen.
Wat erg leuk is om te lopen is het natuurpark. Mogen honden wel niet los, maar toch de moeite waard om daar een wandeling te doen.
Bij de groene velden kan je ook erg leuk lopen alleen kom je daar met regelmaat paarden (met ruiters uiteraard haha) tegen.