Dit is m'n favorietje op schoot

Moderator: moderatorteam
GefeliciteerdLongFields schreef:En je foto's Bishy?![]()
Hier kreeg ik vannacht rond drie uur een sms'je dat Qhilla begonnen was, dat werd dus een nacht met weinig slaap en veel gespannen opwinding! Er zijn inmiddels 5 pups geboren, 1 naakt teefje, 1 behaard teefje en 3 behaarde reuen.
Dat betekent dus in ieder geval dat er over een week of 8 bij ons een klein puppenkereltje zal rondhobbelen!![]()
![]()

He he ik ga jou hier uitgebreid feliciteren, zag dat ik dat vergeten wasLongFields schreef:En je foto's Bishy?![]()
Hier kreeg ik vannacht rond drie uur een sms'je dat Qhilla begonnen was, dat werd dus een nacht met weinig slaap en veel gespannen opwinding! Er zijn inmiddels 5 pups geboren, 1 naakt teefje, 1 behaard teefje en 3 behaarde reuen.
Dat betekent dus in ieder geval dat er over een week of 8 bij ons een klein puppenkereltje zal rondhobbelen!![]()
![]()

Ja, wat een luxe hè?Inge O schreef:heerlijk, suzanne, heb je nog een keuze ook!
Yep.Nanna schreef:Jij ook gefeliciteerd. Heb je eerste keus?LongFields schreef:Ja, wat een luxe hè?Inge O schreef:heerlijk, suzanne, heb je nog een keuze ook!
Gefeliciteerd! Worden we ongeveer tegelijk "mama" als het een beetje meezit.LongFields schreef:En je foto's Bishy?![]()
![]()
Nee de vacht is inderdaad geen plukvacht, alleen de oorranden worden soms geplukt ivm ongewenste fluffy franjes. De vacht van vader is wat langer (maar niet te lang) dan die van moeder, maar beiden zijn wel echt ruwharig.Inge O schreef:moeders heb ik ondertussen in het echt gezien en die heeft dé perfecte vacht : ruw, niet te lang en niet te kort. vader weet ik niet, lijkt op de foto's een wat zachtere vacht maar om dat te beoordelen zijn de foto's niet duidelijk genoeg.Apple schreef:Heb je ze in de aanbieding?Badu schreef:Niemand een naker?![]()
@IngeO, hebben ze eigenlijk een plukvacht? Moeders lijkt zo anders dan vader qua vacht
ik heb geen ervaring met de verzorging maar ik geloof dat de vacht niet moet geplukt worden.

LongFields schreef:En je foto's Bishy?![]()
![]()

GefeliciteerdLongFields schreef:Er zojn geen pups meer bijgekomen, de eindstand is dus 3 behaarde reutjes, 1 behaard teefje en 1 naakt teefje.
Dat zal zeker!!! Nu de lange weken tot keuze en vertrek.LongFields schreef:Bedankt voor jullie felicitaties! We zijn helemaal in de wolken hier!

Dat is idd ook wel weer waar. Hier nog 2 weken en 2 dagen (tel niet af hoorLongFields schreef:Die 8 weken zijn denk ik een stuk sneller om dan de maanden hiervoor, waarbij het eerst wachten was op loops worden, toen wachten op een dekking, daarna wachten op de echo en vervolgens nog wachten op de geboorte.![]()
Nu weet ik zeker dat er een behaard reutje voor ons bijzit en kan ik me gaan richten op de voorpret en voorbereidingen, en me vergapen aan de puppyfoto's en als we de pups gaan bezoeken lekker puppyknuffelen.
LongFields schreef:Die 8 weken zijn denk ik een stuk sneller om dan de maanden hiervoor, waarbij het eerst wachten was op loops worden, toen wachten op een dekking, daarna wachten op de echo en vervolgens nog wachten op de geboorte.![]()
Nu weet ik zeker dat er een behaard reutje voor ons bijzit en kan ik me gaan richten op de voorpret en voorbereidingen, en me vergapen aan de puppyfoto's en als we de pups gaan bezoeken lekker puppyknuffelen.
Ik denk dat Puchu mij echt niet van ons plan af zal brengen hoor, we kijken er enorm naar uit om ons nieuwe maatje te verwelkomen over een week of 8!Caro. schreef: Ooooo wat gaaf zeg, maar liefst 3 behaarde reutjes!![]()
![]()
Ik ben heel benieuwd naar de foto's en welke kleuren ze hebben.
Spannend Suzanne, je moet voor die tijd nog maar even komen kijken naar Puchu om te zien of je het echt wel wilt(haha, grapje hoor,
hij is geweldig (eigenwijs)!)
LongFields schreef:Ik denk dat Puchu mij echt niet van ons plan af zal brengen hoor, we kijken er enorm naar uit om ons nieuwe maatje te verwelkomen over een week of 8!Caro. schreef: Ooooo wat gaaf zeg, maar liefst 3 behaarde reutjes!![]()
![]()
Ik ben heel benieuwd naar de foto's en welke kleuren ze hebben.
Spannend Suzanne, je moet voor die tijd nog maar even komen kijken naar Puchu om te zien of je het echt wel wilt(haha, grapje hoor,
hij is geweldig (eigenwijs)!)
Even gauw de eerste portretfoto's (linkjes, foto's waren iets te groot om direct te plaatsen) van de 3 reutjes, ze zijn nu ze helemaal droog zijn al een stukje lichter van kleur dan hier trouwens:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7477_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 0064_o.jpg
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 9910_o.jpg