Aankomst B&B Aan 't Ven 17 in Nederweert

Er waren allerlei dieren te zien, paarden konden evt. ook mee met de gast, maar ja, die heb ik niet. Vindt ze al zo indrukwekkend.

Zeer lieve Malamut, kwam 's avonds altijd in huis.

Ook kittens waren er.

De moederpoes kwam steeds bij mij en Sam, want ik had lekkere gedroogde kipfilet en dat lustte madam wel.

Mijn kamer, 1 hoog, 50m2. Heerlijk, voor zo'n groot mens als ik met zoveel spullen. Alhoewel, ik had dit keer maar 1 koffer en 1 rugtas bij me en een paar kleine tasjes.

Lekker ontbijtje, aangepast op mijn wensen (fruit, kwark/yoghurt.........)

Zondag, mooi weer, de route bekeken

Precies de laatste kilometers waren wel pittig, namelijk op een heel bobbelig pad, waardoor ik steeds goed moest opletten om niet te struikelen. Maar wel gaaf.

In de auto, klaar met de wandeling, had ik een eitje neergelegd, nog van het ontbijt.

Sam begint al bijna te watertanden

Bijna op

Zondagavond op bezoek bij Frederique en Marie-Josee, waar ook heer Jules woont, wat een onwijs grappig hondje blijft het toch ook. Hij wist Sam waarachtig nog weer aan het spelen te krijgen.

Filmpje hoe Jules Sam uitdaagt
... =2&theater
Zondagochtend: Sam is nog moe, terwijl ik ga douchen en alles ga inpakken weer.

De Grote Peel

Eigenlijk gingen we op elk bankje wel bijna even zitten, gewoon een geniet-wandeling, want Sam was best wel moe, de geplande wandeling ook behoorlijk ingekort voor Sam.

Zandtoetje van mijn schatje

Mmmm, wat zou er uit de tas komen? Sam is helemaal niet nieuwsgierig.

Voor ieder een eitje en een plakje kaas voor Sam

Nu lekker weer thuis. Bijna