Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik hoef niet te werken dan dus ik zou wel kunnen. Ik vermoed wel dat het hoerig druk zal zijn op zo'n dag. Sowieso lang weekend ivm 5 mei en een zondag...Is het op zo'n dag dan laat ik de babies sowieso thuis, vertrouw de meeste mensen niet om hun honden bij zich te houden
Mit schreef:Ik hoef niet te werken dan dus ik zou wel kunnen. Ik vermoed wel dat het hoerig druk zal zijn op zo'n dag. Sowieso lang weekend ivm 5 mei en een zondag...Is het op zo'n dag dan laat ik de babies sowieso thuis, vertrouw de meeste mensen niet om hun honden bij zich te houden
was het maar zo`n feest Mit, 5 mei is dit jaar toch een 'gewone' werkdag?
Mit schreef:Ik hoef niet te werken dan dus ik zou wel kunnen. Ik vermoed wel dat het hoerig druk zal zijn op zo'n dag. Sowieso lang weekend ivm 5 mei en een zondag...Is het op zo'n dag dan laat ik de babies sowieso thuis, vertrouw de meeste mensen niet om hun honden bij zich te houden
Oh ik dacht dat het juist dit jaar een vrije dag was. Ik weet het ook niet precies want ik werk zelf in de zorg dus sowieso ook met feestdagen
Oh ik dacht dat het juist dit jaar een vrije dag was. Ik weet het ook niet precies want ik werk zelf in de zorg dus sowieso ook met feestdagen
Voor mensen in de zorg is 5 mei altijd een feestdag, daarin liggen "we" scheef met de rest van het land.
Ik hou het even in gedachten ik vind het een mooie aanbieding dat ik op Soest opgehaald kan worden.
Alleen 5 mei heb ik braderie de hele dag en ga 4 mei samen met schoonzusje wat voorbereidingen treffen zeg maar. Ik heb geen tijd afgesproken nog maar moet dat wel even afwachten.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Jeannettebo schreef:Hmm, ik zeg nu wel leuk dat ik kom, maar uhm, weet niet of ik anderhalf uur kan lopen...
Ik ook niet, ik heb al een half jaar een flinke ontsteking onder mijn voet en als ik te ver wandel gaat het echt pijn doen. Dus als het zeer gaat doen loop ik terug met Iv
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Jeannettebo schreef:Hmm, ik zeg nu wel leuk dat ik kom, maar uhm, weet niet of ik anderhalf uur kan lopen...
Ik ook niet, ik heb al een half jaar een flinke ontsteking onder mijn voet en als ik te ver wandel gaat het echt pijn doen. Dus als het zeer gaat doen loop ik terug met Iv
Prima, al is het bij mij wellicht een half uur-drie kwartier dat ik kan lopen, op een heeeel rustig tempo en ook niet door het mulle zand. Dus moet echt een stuk van de route buitenom om doen. Ik wil rond 13:00 wegrijden richting huis, het is nog een aardig ritje me maandag moet ik gewoon werken
Prima, al is het bij mij wellicht een half uur-drie kwartier dat ik kan lopen, op een heeeel rustig tempo en ook niet door het mulle zand. Dus moet echt een stuk van de route buitenom om doen. Ik wil rond 13:00 wegrijden richting huis, het is nog een aardig ritje me maandag moet ik gewoon werken
Bij mij ook een half uur/ 3 kwartier en mulzand is ook geen succes nu met mijn voet.
Het is voor jou zeker nog een stuk rijden zeg!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..