Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Bedankt en met tussenringen Elly, alle 3 dit keer anders red ik het niet om ze zo dichtbij en scherp te krijgen het leuke van de tussenringen is dat je lekker kan oefenen, ik ben er met eentje begonnen en nu lukt het met 3, de laatste foto is met de omgebouwde kitlens, maar dan zit je bijna in de spin
billy schreef:Bedankt en met tussenringen Elly, alle 3 dit keer anders red ik het niet om ze zo dichtbij en scherp te krijgen het leuke van de tussenringen is dat je lekker kan oefenen, ik ben er met eentje begonnen en nu lukt het met 3, de laatste foto is met de omgebouwde kitlens, maar dan zit je bijna in de spin
Ik had al zo'n vermoeden. Maar dat is nog niet eenvoudig, vanwege de beperkte scherptediepte. petje af voor deze mooie foto's.
billy schreef:Bedankt en met tussenringen Elly, alle 3 dit keer anders red ik het niet om ze zo dichtbij en scherp te krijgen het leuke van de tussenringen is dat je lekker kan oefenen, ik ben er met eentje begonnen en nu lukt het met 3, de laatste foto is met de omgebouwde kitlens, maar dan zit je bijna in de spin
Ik had al zo'n vermoeden. Maar dat is nog niet eenvoudig, vanwege de beperkte scherptediepte. petje af voor deze mooie foto's.
Dank je wel het kost wat tijd maar het is ook ontzettend leuk om te doen
marloes_2406 schreef:Is dit in NL gemaakt ??
kijk maar eens op je schutting of muur, iedereen heeft springspinnetjes denk ik
Dat is heel knap! Ik vind het al lastig om 'bijna macro' foto's te maken met een voorzetlens. En dan heb je nog iets van vrijheid met de scherptediepte
Het weekendbaasje van Salina, Pipra en Cayenne. Het echte baasje van Jasmine (kat), Miss Piggy en Hartje (cavia). Mr en Mrs Blue, Lessa en Vanyel (parkiet)
Dank jullie wel
In het echt zijn ze ongeveer 1 cm groot, en Marieke voor het op naam brengen van de spin, ik had nu op de ogen gelet maar er zijn natuurlijk meer soorten spinnen
bij macro rol je door de brandnetels voor je er erg in hebt, zit er van alles in je haar, wordt je soms aangevallen uit onverwachtse hoek, maar O god wat is t leuk . leuke resultaten Els
Bedankt en hij had zelf wat gevangen Samantha het voeren had ik nog niet geprobeerd dat is ook allemaal niet zo makkelijk denk ik omdat ze op de schutting zitten dan valt de vlieg zo weer naar beneden en je moet er ook weer bij met je lens, maar deze was zelf gevangen en hij bleef gelukkig zitten ermee