Om een lang verhaal kort te maken. Na Rock zijn dood verpieterde Reina in rap tempo, werd weer onzekerder en verviel weer wat in haar angstjes. Dus besloten we vorig weekend op zoek te gaan naar een nieuw maatje voor haar. Die zoektocht viel niet mee. Wij zochten een stabiele herder tussen de 6 en 9 jaar oud die met kinderen en kleine hondjes kon. We hadden heel wat afgebeld en gemaild maar niks wat we zochten. De meesten hadden in meer of mindere mate gedragsproblemen, konden niet met kinderen of andere honden. Gefrustreerd klapte ik de laptop dicht en zei tegen man dat er wel wat op ons pad zou komen. En diezelfde avond vind ik een mailtje over Biko die door omstandigheden een nieuw huisje zocht. Al lezende drong tot mij door dat hij qua karakter precies was wat wij zochten alleen aan een Leakense hadden wij nooit gedacht. Gisteren zijn we gaan kennismaken en het klikte tussen de honden en met ons. We hebben hem meegenomen en ondanks dat hij nog onwennig is doet hij het heel goed en Reina begon al meteen weer op te bloeien en wij vinden hem een heerlijke hond. Kortom super
Wat foto's met mijn mobiel gemaakt: