Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondentaal?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Hondentaal?

Ongelezen bericht door Asterix »

Vandaag weer op pad met Maatje en Ella. Ze kunnen het altijd wel vinden met wat voor geslacht dan ook of gecastreerd. Daarvan raken ze wel een beetje in de war :engel:
Een reu vindt Ella zo zo en een teef laat ze duidelijk merken dat ze niet gediend is van spel. Daarentegen Maatje wil, als het even kan, soms even patsen. Meer dan staart omhoog en om elkaar heen draaien is het niet. Vaak volgt er spel. Ella doet niet mee. Maatje met een teef samen, is heel veel snuffen maar goed terug te roepen.
Eigenlijk speelt Ella alleen met Maatje besef ik ineens :scratch: Maar ze reageren dus wel beiden, onafhankelijk van elkaar, op anderen honden.

Vandaag weer allerlei situaties meegemaakt. Leuk gezellig, prima :ok:
Ik sla in het bos een hoek om loopt er een man met een aangelijnde reu-Husky. Zowel Maatje als Ella bleven uit zijn buurt. En niet omdat Husky aan de lijn was, hahaha, was dat maar waar.
Hebben ze nu echt in een ogenblik kunnen vaststellen: Daar moet ik geen mot mee krijgen?
Zelf heb ik nog een praatje gemaakt met de eigenaar en Ella en Maatje gingen verderop wat snuffelen in het bos.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”