Als ik zonder honden loop spreken mensen me wel zeer geregeld vriendelijk aan over van alles en nog wat bij de kassa ofzo dus het is niet m'n uitstraling

Moderator: moderatorteam
Dit een beetje en dan in combi met de opmerking van Ranetje die dan weer bekend staat als de mevrouw met die gehoorzame honden die de honden niet laat spelen.chrico schreef:Advies of bemoeienis eigenlijk zelden maar als iemand iets wil zeggen is het steevast, laat het ze zelf maar uitzoeken, als ik vraag of ze hun hond bij mijn gemuilkorfde aangelijnde hond weg willen halen. Want het zal allemaal best meevallen als ik hem losgooi. Uhuh, luister dan toch maar niet
Skadi buigt voor Macho. Een intacte bruine labradorreu.Stepper schreef:Maar ook paar beste vriendjes van mijn hond zijn labradors. Alleen geen reutjes
De gemiddelde LEOlab moet Skadi ook niet. Maar ik kom toch ook regelmatig leuke labs tegen.TessaThomas schreef:Tessa en Tay ook, maar niet met de gemiddelde labrador. Wel met molossers, andere herders en een verdwaalde Berner Sennen. Maar labradors? Nee. Nu kom ik ook weinig leuke exemplaren tegen hoor. Of eigenlijk weinig exemplaren van leuke eigenaren
sbientje schreef:er zijn heus wel leuke labradors, waarvan de baasjes wel hun best doen om ze netjes op te voedenhaha, we zijn in de minderheid, ik weet het!
ik vraag me af en toe ook weleens af of het nog goedkomt hoorGollum schreef:sbientje schreef:er zijn heus wel leuke labradors, waarvan de baasjes wel hun best doen om ze netjes op te voedenhaha, we zijn in de minderheid, ik weet het!
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg gisteren nog allemaal veren in mijn reet voor mijn perfecte stabiele Labrador. Er werd nogal ongelovig gereageerd toen ik vertelde dat ze niet zo geboren was maar dat het een draakje was als jonge hond. Ik kan het zelf nog steeds niet helemaal geloven, vroeger zullen ze ook wel gegrinnikt hebben als ze Gol met mij zagen lopen
Dat heb ik me ook erg veel afgevraagdsbientje schreef:ik vraag me af en toe ook weleens af of het nog goedkomt hoorGollum schreef:sbientje schreef:er zijn heus wel leuke labradors, waarvan de baasjes wel hun best doen om ze netjes op te voedenhaha, we zijn in de minderheid, ik weet het!
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg gisteren nog allemaal veren in mijn reet voor mijn perfecte stabiele Labrador. Er werd nogal ongelovig gereageerd toen ik vertelde dat ze niet zo geboren was maar dat het een draakje was als jonge hond. Ik kan het zelf nog steeds niet helemaal geloven, vroeger zullen ze ook wel gegrinnikt hebben als ze Gol met mij zagen lopenmaar niemand kan zeggen dat ik er niet aan werk iig LOL
Hier zie ik eigenlijk alleen maar gezeglijke types bij de labradorreuen. De meeste honden zijn echter wel zo slim om mijn honden niet te willen aanvallen. Misschien dat het naar andere honden wel eikels zijn.Shibby schreef:Wat is dat toch, ik ken maar 1 echt gezellige labradorreu. Het merendeel van de lab reuen die ik tegenkom zijn niet echt leuk te noemen, in ieder geval niet naar Shib.
Net mijn duim zwaar gekneusd toen er een bruine lab met hoge poten op aangelijnde Shib af kwam lopen. Had al geroepen naar baasje of hij zijn hond terug wilde roepen, maar die deed niet echt moeite. Lab begint zwaar te grommen toen hij bij Shib stond en wilde Shib aanvliegen. Heb die hond geblokt met mijn been en vervolgens zo snel mogelijk in zijn nekvel gepakt zodat hij niet nog een keer kon toeslaan.
Sta je daar met 20kilo flippende Shib in de ene hand en 30 kilo flippende labrador in de andere hond te wachten op een baasje dat rustig aan komt lopen