~Suzanne~ schreef:Inschrijven is idd niets voor mij maar ik snap niet, echt niet, dat dat niet een issue is waar anderen mee zitten.
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat het de deelnemers echt niet boeit dat ze niet weten waar ze voor inschrijven? Je hebt geen idee of het kunt of niet, of je hond het kan of niet, waar het is, of je naar huis kunt om te slapen...?
Geen idee of het Nederland is of Frankrijk? Dan weet je dus ook niet of je hond geent moet zijn en meer van dat soort dingen... ?
Da's toch geen manier om iets te organiseren, om niets erover te vertellen? Dan weet je toch niet waar je aan begint?
Dat ik niet inschrijf, tuurlijk, zit ik verder ook niet mee maar ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die er wel op inschrijven; veel te veel onzekerheden.
Suzanne
Nou dat is niet helemaal waar, de Dogtrail wordt altijd gehouden in 1 van de 3 noordelijke provincies en dan meestal het noorden van Drenthe... Ergens daar... Heb je de website bekeken? Er staan namelijk heel veel foto's en ook wordt er van je verwacht dat je hond gewoon in een goede conditie is, mijn Lilootje is 1 keer meegeweest jaren geleden en die zou ik dat nu met 10 jaar niet meer aandoen.
Overnachten is ook prima geregeld, alle spullen die je meeneemt ( gelabelt) bij de start, worden heel netjes allemaal vervoerd naar de overnachtingsplek, zodat je bij aankomst daar je kamp kunt opslaan, uitgebreidde buffetten 's avonds en een goed ontbijt voor de zondag, tevens lunchpakketten, je wordt goed verzorgd, IN Nederland ( neem gewoon eens een kijkje op de website en in het foto album

)