Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verdachtmakingen
Moderator: moderatorteam
- Suzie
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 mopshond en 1 Amerikaanse Stafford Terriër
- Aantal honden: 2
Re: Verdachtmakingen
Suzie gaat dan onder de tafel zitten en kijkt dan heel erg schuldig, dan weet ik direct dat er iets gebeurd is 

Bulletje en Suzie
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Jet heeft in het begin wel eens wat van het aanrecht gejat. Otto is daar te klein voor. Jet jaagt wel de katten achterna als ik uit zicht ben.
Otto heeft als pup een keer of twee, drie in de kamer gepoept. En al die keren stond hij tegen zijn eigen drolletje te blaffen
Otto heeft als pup een keer of twee, drie in de kamer gepoept. En al die keren stond hij tegen zijn eigen drolletje te blaffen

Groetjes,
Sandra
-
Dinos
Dinos heeft één keer frikandel gejat uit de keuken en één keer de schaal oliebollen opgevreten die ik 1 januari op de hocker had laten staan. Voor de rest is de kat altijd de schuldige en die kent geen schaamte, en deelt zelfs met Dinos ze gooit dan af en toe wat voor hem op de grond noten brood en als ik niet oplet het eten van mijn bord.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
O, Puchu doet het gewoon met een brutale harses en Kaya verlinkt hem
Die gaat staan kijken van Puchu naar mij met een schijnheilige kop 'ohooo dat mag toch niet???'
Nee Ka, dat mag niet... Puchu NEE!
Die gaat staan kijken van Puchu naar mij met een schijnheilige kop 'ohooo dat mag toch niet???'
Nee Ka, dat mag niet... Puchu NEE!
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
[Sandra] schreef:Jet heeft in het begin wel eens wat van het aanrecht gejat. Otto is daar te klein voor. Jet jaagt wel de katten achterna als ik uit zicht ben.
Hahaha dat spoort ook niet
-
Dinos
Dan was het zeker een hele grote drol haha[Sandra] schreef:Jet heeft in het begin wel eens wat van het aanrecht gejat. Otto is daar te klein voor. Jet jaagt wel de katten achterna als ik uit zicht ben.
-
Manu
Niet op de hond nee, maar ik zal niet blij zijn met de situatie en dat merkt een hond natuurlijk wel.renee-uk schreef:het heeft ook zo weinig zin om achteraf boos te worden.
je fokt alleen jezelf op en je hond heeft geen idee waar het nou werkelijk om gaat, die reageert alleen maar op het boze baasje.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Ohhh ja nou schiet het me ineens weer binnen.Dinos schreef:Dinos heeft één keer frikandel gejat uit de keuken en één keer de schaal oliebollen opgevreten die ik 1 januari op de hocker had laten staan. Voor de rest is de kat altijd de schuldige en die kent geen schaamte, en deelt zelfs met Dinos ze gooit dan af en toe wat voor hem op de grond noten brood en als ik niet oplet het eten van mijn bord.
Toen ik nog Pucky had (een kleine b&t pincher was dat mijn kleine kruimeldief).
Op de salontafel had ik een zak chips liggen, ik dacht dat ze daar nóóit bij zou kunnen, moest even naar de wc en 2 minuten later lag de chipszak op de grond, leeg.
Mijn zoon was net geboren en ik kreeg kraamvisite die hun 2 kleine kinderen hadden meegenomen.
Kunnen jullie je voorstellen, twee peuters + beschuit met muisjes?
De visite was nog geen 5 minuten weg en de vloer was brándschoon hihi hándig toch?
Mijn latere hond Doerak was ook al zo'n vreetmonster.
Ik had toendertijd zo'n koelkast die niet zo heel goed sloot, voor mijn verjaardag had ik een heerlijke kwarktaart gemaakt.
Ik legde mijn zoon in bed en toen ik beneden kwam had Doerak een kleverige baard en zat er nog maar een halve taart in de koelkast.
Met oud en nieuw stond er een schaal oliebollen op tafel, de buurvrouw die op visite was ging heel even wat ophalen bij haar thuis en ik naar de wc.
Toen ik terug kwam was de schaal tot de helft leeg gevreten.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Toots is normaal heel braaf. En doet nooit iets stiekum maar soms gebeurd het wel eens dat wij onder het eten tv zitten te kijken op de bank.
En dan zit Binky de kat achter ons op de leuning en die is ontdeugend 'die mept gewoon de kaas uit je handen. en Toots naast ons compleet stil je hebt geen eens door dat hij er zit ''zeker als je iets spannends kijkt'' Maar goed dan zit de kat heel sneaky met zijn pootje dingetjes van het boord te graaien en Tootsje die laat niks weten die wacht geduldig af tot het boord zakt en dan hap heeft hij iets van het boord en dat doet hij dus waar we bij zitten. Hij weet drommels goed dat het niet mag als we weten dat hij er zit doet hij het niet komt dus niet vaak voor maar als hij de kans krijgt tja... En je kan er niks van zeggen dan want dan hadden we maar op moeten letten lol.
En dan zit Binky de kat achter ons op de leuning en die is ontdeugend 'die mept gewoon de kaas uit je handen. en Toots naast ons compleet stil je hebt geen eens door dat hij er zit ''zeker als je iets spannends kijkt'' Maar goed dan zit de kat heel sneaky met zijn pootje dingetjes van het boord te graaien en Tootsje die laat niks weten die wacht geduldig af tot het boord zakt en dan hap heeft hij iets van het boord en dat doet hij dus waar we bij zitten. Hij weet drommels goed dat het niet mag als we weten dat hij er zit doet hij het niet komt dus niet vaak voor maar als hij de kans krijgt tja... En je kan er niks van zeggen dan want dan hadden we maar op moeten letten lol.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- dagmar88
- Zeer actief
Manu schreef:Niet op de hond nee, maar ik zal niet blij zijn met de situatie en dat merkt een hond natuurlijk wel.renee-uk schreef:het heeft ook zo weinig zin om achteraf boos te worden.
je fokt alleen jezelf op en je hond heeft geen idee waar het nou werkelijk om gaat, die reageert alleen maar op het boze baasje.
Naar de honden toe probeer ik achteraf boosheid of irritatie zo min mogelijk te laten merken. Ze kunnen er toch niets mee.
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Tuurlijk welCaro. schreef:[Sandra] schreef:Jet heeft in het begin wel eens wat van het aanrecht gejat. Otto is daar te klein voor. Jet jaagt wel de katten achterna als ik uit zicht ben.
Hahaha dat spoort ook niet![]()
'Stoute poep, dat mag niet! Op je plaats, hop!'

Groetjes,
Sandra
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
dan kun je ook nog omdraaien en weer binnenkomen als je gekalmeerd bent.Manu schreef:Niet op de hond nee, maar ik zal niet blij zijn met de situatie en dat merkt een hond natuurlijk wel.renee-uk schreef:het heeft ook zo weinig zin om achteraf boos te worden.
een hond kan geen verkeerde dingen doen als ie de kans niet krijgt, dus kun je beter de fout bij jezelf zoeken en het de volgende keer voorkomen.
edit: ik zie dat dagmar dat ook al schrijft

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Ow zo heb ik een kat gehad die met de honden samenwerkte. Ik had de hondenkoekjes altijd op het aanrecht staan en het viel me op dat die wel erg hard gingentoots schreef:Toots is normaal heel braaf. En doet nooit iets stiekum maar soms gebeurd het wel eens dat wij onder het eten tv zitten te kijken op de bank.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!