bouvierpoedel schreef:Marion. schreef:
Nee hoor, iemand kan best wat leren. Ook als hij 50 of 60 is. En verhuizen hoef je niet allebei te willen hoor. Kun je ook helemaal alleen.
Je hebt het niet over opvoeden van kleine kinderen Marion . Ga jij ook zo met je man om en voed je hem op als een kind ,zou je hem ook verlaten omdat hij aan zijn stek gewend is.? Kom zeg ,hoe ouder dat je word hoe stugger en minder flexibel je word in veranderingen vooral als dat al in je karakter zit.
Inderdaad, jij verwoordt het helemaal zoals het is.
Het zat al in zijn karakter, maar nu hij ouder wordt is het nog moeilijker voor hem om iets te veranderen zoals b.v. een verhuizing.
En ach, helemaal op een schopstoel zit ik niet. Alleen politie aan de deur krijgen vind ik niet zo leuk.
En bij iemand weg gaan omdat bepaalde dingen niet bevallen vind ik wel erg overdreven.
Hij zal ook moeten handelen met mij, ben geen goede huisvrouw, ben ook weleens eigenwijs, en af en toe ben ik erg hard voor hem. Hij kan er niet zo goed tegen dat ik erg nuchter ben en me meestal nergens druk om maak.
Nou ja, behalve als de politie aan de deur komt daar wordt ik toch wel een klein beetje gestrest van. Haha.
Hij is niet volmaakt en ik ben niet volmaakt en bij iemand weglopen omdat die persoon iets anders wilt dan jezelf vind ik persoonlijk niet kunnen.
Ben geen klein kind en zal er niet dood van gaan als ik niet verhuis.