Luna heeft al een tijdje 'last' van een lymfeklier op haar snuit. Althans, ik denk dat het een lymfeklier is. Ik kan het altijd wel voelen, soms zwelt het wat, maar zodra ik denk dat het er wel erg lang zit is het ook zo weer weg. Nu is het al zo'n week of twee dat ze met een duidelijk zichtbare zwelling rondloopt, dus vanavond toch maar even naar de dierenarts geweest. Bulten zijn toch eng.
Nou ja, Luna op tafel, dierenarts voelt aan haar snuit en schrikt zich lam. Niet van de bult hoor, maar Luna trekt haar lip altijd most evil op als je aan haar snuit/lippen zit

. Bedoelt ze niets mee, ze vind het ook helemaal niet erg, maar het ziet er altijd gevaarlijk uit

De dierenarts dacht ook aan een lymfeklier, maar als we het wilden (en als Luna het wilde) kon ze wel wat weefsel nemen voor onderzoek. Twee naalden gingen er in

En Luna was voorbeeldig natuurlijk, gaf geen kik en was helemaal in de wolken met de koekjes die ze kreeg
Volgende week krijg ik de uitslag en hoewel ik nog steeds denk dat het een onschuldige klier is vind ik het wel een beetje spannend. Duimen jullie mee voor een onschuldige lymfeklier?