Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Terug van weggeweest, vanuit ons nieuwe honk (foto's pag. 3)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Hippo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 2

Re: Terug van weggeweest, vanuit ons nieuwe honk (foto's pag

Ongelezen bericht door Hippo »

Heerlijk hoor om vrij te wonen met een grote tuin. Ik heb 1,5jaar in de stad gewoond en kon er als 'dorpeling' niet wennen. Een jaar geleden ons droom stekkie gekocht met een perceel van bijna 700m2 en op 50meter van het natuurgebied(kilometers duinen en strand). Ik wil NOOIT meer anders. Net wat je zegt, die rust is zo heerlijk. Wakker worden van blije vogels in je tuin ipv de schreeuwende kinderen van je buren :D .

En nogmaals, die taxus echt even weghalen. Een paar takjes zijn al dodelijk giftig dus zou het risico niet nemen. Wij hebben laatst ook de gouden regen weg laten halen.

Geniet van je grote tuin en heerlijke huis :ok:
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Hippo schreef:Heerlijk hoor om vrij te wonen met een grote tuin. Ik heb 1,5jaar in de stad gewoond en kon er als 'dorpeling' niet wennen. Een jaar geleden ons droom stekkie gekocht met een perceel van bijna 700m2 en op 50meter van het natuurgebied(kilometers duinen en strand). Ik wil NOOIT meer anders. Net wat je zegt, die rust is zo heerlijk. Wakker worden van blije vogels in je tuin ipv de schreeuwende kinderen van je buren :D .

En nogmaals, die taxus echt even weghalen. Een paar takjes zijn al dodelijk giftig dus zou het risico niet nemen. Wij hebben laatst ook de gouden regen weg laten halen.

Geniet van je grote tuin en heerlijke huis :ok:
Dankje!
Duin en strand vlakbij huis, klinkt ook wel zalig!!

Wij zijn er ook zo'n 500m2 op vooruit gegaan, anders waren we de stad denk ik niet uitgegaan. we wonen alsnog 10 min van de stad hoor, dat maakte de stap ook iets minder groot :LOL:
maar inderdaad als we wakker worden, horen we nu alleen maar vogels en de vijver ipv auto's die daar bovenuit kwamen (en dan woonde we nog wel in een rustig hofje, maar de wegen daaromheen hoorde je wel)
en nu met nog geen 100 meter sta ik met de honden aan het begin van het bospad, als je het hele rondje loopt ben je minstens 4 uur onderweg :engel:
maar ik ga alsnog vaak met de auto weg met de honden, ik hou van variatie en hun ook wel denk ik :mrgreen:

ik heb al heel wat gesnoeid en weggehaald, maar dat is nog best een klus zoveel dat er staat :schrik:
Afbeelding
Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lunatic »

Prachtig zeg :E:
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”