Kenzo heeft hier helaas al 8 jaar last van, soms een poos niet en dan weer heel erg.
Hij wordt erg onrustig, wil alles eten wat hij tegenkomt, blijft heel geobsedeerd likken aan alles, erg kwijlen (hij kwijlt echt helemaal nooit!) en hij weet niet hoe hij moet liggen. Ook zijn slijmvliezen zijn drijfnat, normaal zijn deze kurkdroog. En hij zuigt lucht en dat vind ik het enge eraan, want ik ben bang dat hij door het luchtzuigen een torsie krijgt
Verder wil hij zijn eten meteen hebben, ik denk om de smaak weg te krijgen van het zuur. Hij is ook misselijk dan.
Vanmiddag begon het weer heel erg en ik dacht al dat hij het binnenkort zou krijgen, omdat hij al een paar dagen zijn keel schraapt en soms iets begon te slikken (lijkt op het maagzuur weg slikken.)
Mijn ex heeft wel eens gezegd dat als hij erg last van maagzuur had hij ook niet goed wist wat hij met zichzelf aan moest.
Ik lees veel verschillende dingen die mensen zien bij hun hond, van niet zo lekker tot erg ziek.
Ik ben benieuwd hoe jullie het zien en doen jullie op het moment dat je hond er last van heeft iets?

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
.