Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Er is een stukje losloopgebied. En de rest is aanlijngebied. Het is niet zo heel groot, en voornamelijk op recreatie gericht. Dus zomers met mooi weer erg druk.
In de winter en voor- en najaar vroeg op de dag wel stil. Ik zou er niet speciaal voor naar toe rijden. Er komt nu ook wel een hondenstrand heb ik begrepen. Ik denk dat de totale wandeling met los- en aanlijngebied iets langer is dan de Klink. Het aanlijngebied is over het algemeen wel erg rustig. Rustiger dan bij de Klink.
tycha schreef:Er is een stukje losloopgebied. En de rest is aanlijngebied. Het is niet zo heel groot, en voornamelijk op recreatie gericht. Dus zomers met mooi weer erg druk.
In de winter en voor- en najaar vroeg op de dag wel stil. Ik zou er niet speciaal voor naar toe rijden. Er komt nu ook wel een hondenstrand heb ik begrepen. Ik denk dat de totale wandeling met los- en aanlijngebied iets langer is dan de Klink. Het aanlijngebied is over het algemeen wel erg rustig. Rustiger dan bij de Klink.
Bedankt voor je info
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
mito schreef:Heel mooi. Hier was vanochtend een laag mist dat samen met de laagstaande zon ook hele mooie spookachtige plaatjes opleverde.
De damp op het water zag ik met het uitlaten van de honden, dat was voor mij de reden om de camera te pakken en naar de Kaag te rijden het geeft de foto's dan net iets anders